Zadzwoń: +48 22 230 26 50

BEZPŁATNA KONSULTACJA

   Zadzwoń: +48 22 230 26 50

POZNAJ OPINIE

Referencje uczestników naszych szkoleń

O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?

O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich lektury.

Zobacz videorelacje ze szkoleń dla lekarzy dentystów

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/qvYN1UIFK9Y" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Przemysław Stankowski

Lekarz stomatolog, wykładowca

"Doskonała Obsługa Pacjenta to recepta na sukces
Twojego gabinetu. Te szkolenia krok po kroku wprowadzą Cię w przewidywalne i skuteczne relacje z Twoimi Pacjentami. Stwórz najlepszy zespół dla Twoich
pacjentów!"

Tomasz Cegielski

Lekarz stomatolog

"Uważam, że szkolenie DOP jest niezbędne jeśli chcesz świadomie kierować rozmową z pacjentem. Jeśli zdasz się na intuicję możesz ponieść porażkę. O wiele lepiej jest wiedzieć czego dany pacjent oczekuje i umieć mu to zaoferować. Pacjent rozumie i czuje się rozumiany! Wiemy wszyscy, jak często właśnie tego elementu brakuje!"

Zobacz videorelacje ze szkoleń dla lekarzy dentystów

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/qvYN1UIFK9Y" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Przemysław Stankowski

Lekarz stomatolog, wykładowca

"Doskonała Obsługa Pacjenta to recepta na sukces
Twojego gabinetu. Te szkolenia krok po kroku wprowadzą Cię w przewidywalne i skuteczne relacje z Twoimi Pacjentami. Stwórz najlepszy zespół dla Twoich
pacjentów!"

Tomasz Cegielski

Lekarz stomatolog

"Uważam, że szkolenie DOP jest niezbędne jeśli chcesz świadomie kierować rozmową z pacjentem. Jeśli zdasz się na intuicję możesz ponieść porażkę. O wiele lepiej jest wiedzieć czego dany pacjent oczekuje i umieć mu to zaoferować. Pacjent rozumie i czuje się rozumiany! Wiemy wszyscy, jak często właśnie tego elementu brakuje!"

Dorota Stankowska

Lekarz stomatolog, właścicielka Stankowscy&Białach Clinic

"Doskonała Obsługa Pacjenta, to unikalne i profesjonalne szkolenia, które sprawią, że przekazana tam pasja eksploduje Twój stomatologiczny biznes! Polecam się uczyć tylko od tych, którzy wyznaczają standardy!"

Bartłomiej Karaś

Lekarz stomatolog, wykładowca

"Spotkanie z Michałem na DOP było jednym z milowych kroków w moim rozwoju stomatologicznym. Przedstawienie dla mnie tak trudnego zagadnienia, jakim jest komunikacja, w tak przystępny i kreatywny sposób, to coś fantastycznego"

Dorota Stankowska

Lekarz stomatolog, właścicielka Stankowscy&Białach Clinic

"Doskonała Obsługa Pacjenta, to unikalne i profesjonalne szkolenia, które sprawią, że przekazana tam pasja eksploduje Twój stomatologiczny biznes! Polecam się uczyć tylko od tych, którzy wyznaczają standardy!"

Bartłomiej Karaś

Lekarz stomatolog, wykładowca

"Spotkanie z Michałem na DOP było jednym z milowych kroków w moim rozwoju stomatologicznym. Przedstawienie dla mnie tak trudnego zagadnienia, jakim jest komunikacja, w tak przystępny i kreatywny sposób, to coś fantastycznego"

Zobacz videorelacje z zamkniętych  szkoleń dla całych zespołów

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/iS7WL-QDvnI" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

    Piotr Skrzyszewski

Lekarz stomatolog, wykładowca, właściciel praktyki

"Szkolenie przeprowadzone przez Michała Katarzyńskiego to jedna najlepszych inwestycji jaką zrealizowałem w 28-letniej historii naszej firmy.

Zdecydowanie polecam."

Agnieszka Kulik

Lekarz stomatolog, właściciel sieci klinik

"Udział w szkoleniu wewnętrznym członków zespołu Exclusive Dental Studio był bardzo dobrą decyzja! I choć zawsze byliśmy doskonali (SKROMNOŚĆ) i lubimy się doskonalić u najlepszych (PYCHA), dzięki temu szkoleniu będziemy doskonalsi (WIARA). Cały zespół otrzymał receptę na doskonałą obsługę (RADOŚĆ) i będzie ją stosował każdego dnia (NADZIEJA). A tak całkiem serio to polecam i bardzo dziękuję (MIŁOŚĆ)"

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/92VQsK-OJsg" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Zobacz videorelacje z zamkniętych  szkoleń dla całych zespołów

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/iS7WL-QDvnI" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

    Piotr Skrzyszewski

Lekarz stomatolog, wykładowca, właściciel praktyki

"Szkolenie przeprowadzone przez Michała Katarzyńskiego to jedna najlepszych inwestycji jaką zrealizowałem w 28-letniej historii naszej firmy.

Zdecydowanie polecam."

Agnieszka Kulik

Lekarz stomatolog, właściciel sieci klinik

"Udział w szkoleniu wewnętrznym członków zespołu Exclusive Dental Studio był bardzo dobrą decyzja! I choć zawsze byliśmy doskonali (SKROMNOŚĆ) i lubimy się doskonalić u najlepszych (PYCHA), dzięki temu szkoleniu będziemy doskonalsi (WIARA). Cały zespół otrzymał receptę na doskonałą obsługę (RADOŚĆ) i będzie ją stosował każdego dnia (NADZIEJA). A tak całkiem serio to polecam i bardzo dziękuję (MIŁOŚĆ)"

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/92VQsK-OJsg" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Maciej Drosd
Lekarz stomatolog, właściciel kliniki KSE i Drosd Clinic

"Szkolenie zamknięte to zastrzyk ogromnej ilości energii. Przedstawienie planu leczenia nigdy(!) nie było tak czytelne dla pacjenta, a zarazem tak efektywne. Moim zdaniem to najlepsza metoda zadbania o zdrowie naszych pacjentów. Poza wiedzą zawodową największym skarbem szkolenia jest integracja. Dzięki atmosferze szkolenia i otwartości trenera wszyscy członkowie mojego zespołu zrozumieli swoje miejsca w szeregu, a poziom porozumienia i team spirit wszedł na niespotykany wcześniej poziom. Jestem zachwycony!"

Aleksander Orzełowski

Właściciel Hollywood Smile & Almadent Pabianice

"Szkolenie spełniło oczekiwania wszystkich lekarzy stomatologów, asystentek i personelu recepcji zatrudnionych w Klinice Stomatologicznej – Hollywood Smile.
Zajęcia zostały przeprowadzone w sposób profesjonalny wskazujący na duże kompetencje i rozległą wiedzę prowadzącego.
Z pełnym przekonaniem pragnę zarekomendować wszystkim tym, którzy chcą zainwestować w rozwój swoich pracowników."

Maciej Drosd

Lekarz stomatolog, właściciel kliniki KSE i Drosd Clinic

"Szkolenie zamknięte to zastrzyk ogromnej ilości energii. Przedstawienie planu leczenia nigdy(!) nie było tak czytelne dla pacjenta, a zarazem tak efektywne. Moim zdaniem to najlepsza metoda zadbania o zdrowie naszych pacjentów. Poza wiedzą zawodową największym skarbem szkolenia jest integracja. Dzięki atmosferze szkolenia i otwartości trenera wszyscy członkowie mojego zespołu zrozumieli swoje miejsca w szeregu, a poziom porozumienia i team spirit wszedł na niespotykany wcześniej poziom. Jestem zachwycony!"

Aleksander Orzełowski

Właściciel Hollywood Smile & Almadent Pabianice


"Szkolenie spełniło oczekiwania wszystkich lekarzy stomatologów, asystentek i personelu recepcji zatrudnionych w Klinice Stomatologicznej – Hollywood Smile. 
Zajęcia zostały przeprowadzone w sposób profesjonalny wskazujący na duże kompetencje i rozległą wiedzę prowadzącego.
Z pełnym przekonaniem pragnę zarekomendować wszystkim tym, którzy chcą zainwestować w rozwój swoich pracowników."

Zobacz videorelacje z poprzednich szkoleń dla personelu rejestracji

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/YQuDSHfxg1g" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Arek Buziewicz

"Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłem w życiu. Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka. Kompetentny trener i konkretne przykłady. Z doświadczenia wiem, że to najlepsza oferta na polskim rynku. Z chęcią pojadę

na kolejne wydarzenia."

Michał  Nycz

"Bardzo polecam , każdy jeden kurs przeprowadzony profesjonalnie , przemyślanie, ogrom doświadczenia nie da się ukryć Michał lubi to co robi widać w tym pasje , zaangażowanie i chęć przekazania jak najwięcej w jak najkrótszym czasie. Żadna minuta nie była zmarnowana, adrenalina trzyma do samego końca.🙂"

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/JHEcYbPuz68" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Zobacz videorelacje z poprzednich szkoleń dla personelu rejestracji

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/YQuDSHfxg1g" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Arek Buziewicz

"Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłem w życiu. Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka. Kompetentny trener i konkretne przykłady. Z doświadczenia wiem, że to najlepsza oferta na polskim rynku. Z chęcią pojadę

na kolejne wydarzenia."

Michał  Nycz

"Bardzo polecam , każdy jeden kurs przeprowadzony profesjonalnie , przemyślanie, ogrom doświadczenia nie da się ukryć Michał lubi to co robi widać w tym pasje , zaangażowanie i chęć przekazania jak najwięcej w jak najkrótszym czasie. Żadna minuta nie była zmarnowana, adrenalina trzyma do samego końca.🙂"

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/JHEcYbPuz68" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Dominika Furyk

Właścicielka Fisjo-Med

"Fantastyczne spotkanie o doskonałej rejestracji pacjenta. Intensywne i konkretne, pełne śmiechu, świetnych wniosków i rad. Po tym szybkim, 1-dniowym kursie jestem pełna dobrych emocji, gotowości do super pracy, bo pracuję w najlepszej klinice o najwyższych standardach, ha! Brawo Michał Katarzyński"

Edyta Bernatek

Lekarz stomatolog, właścicielka kliniki dentystycznej

"Nasza rejestratorka uczestniczyła w kursie - efekt rewelacyjny. Pacjenci zaopiekowani, a ja spokojna, nie ma nic cenniejszego. Polecam z czystym sumieniem.
Byłam na kursie i Michała z zarządzania praktyką. Kurs świetnie przygotowany"

Dominika Furyk

Właścicielka Fisjo-Med

"Fantastyczne spotkanie o doskonałej rejestracji pacjenta. Intensywne i konkretne, pełne śmiechu, świetnych wniosków i rad. Po tym szybkim, 1-dniowym kursie jestem pełna dobrych emocji, gotowości do super pracy, bo pracuję w najlepszej klinice o najwyższych standardach, ha! Brawo Michał Katarzyński"

Edyta Bernatek

Lekarz stomatolog, właścicielka kliniki dentystycznej

"Nasza rejestratorka uczestniczyła w kursie - efekt rewelacyjny. Pacjenci zaopiekowani, a ja spokojna, nie ma nic cenniejszego. Polecam z czystym sumieniem.
Byłam na kursie i Michała z zarządzania praktyką. Kurs świetnie przygotowany"

Zobacz videorelacje ze szkolenia skutecznego zarządzania praktyką

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/9NJXU7TZ4Dc" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Leszek Owsiński

Lekarz stomatolog, właściciel praktyki

"Byłem dość sceptycznie nastawiony, ale zmieniłem zdanie. Szkolenie jest bardzo wartościowe, pełne odniesień do codziennych sytuacji z życia zespołu. Umiejętności, które zdobyłem na kursie stosuję.

Michał Szczutkowski 

Lekarz stomatolog, wykładowca, właściciel praktyki  

"Zarówno ja jak i mój zespół odbyliśmy kilka szkoleń obsługowych. Jednak dopiero po szkoleniu menadżerskim i DOP dla mojego zespołu u Michała poczułem, że coś drgnęło w dobrym kierunku. Bez wątpliwości wyślę każdego nowego członka mojego zespołu na szkolenie u Michała, bo wiem, że to świetna inwestycja."

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/twfF846X5Xo" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Zobacz videorelacje ze szkolenia skutecznego zarządzania praktyką

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/9NJXU7TZ4Dc" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Leszek Owsiński

Lekarz stomatolog, właściciel praktyki

"Byłem dość sceptycznie nastawiony, ale zmieniłem zdanie. Szkolenie jest bardzo wartościowe, pełne odniesień do codziennych sytuacji z życia zespołu. Umiejętności, które zdobyłem na kursie stosuję.

Michał Szczutkowski 

Lekarz stomatolog, wykładowca, właściciel praktyki  

"Zarówno ja jak i mój zespół odbyliśmy kilka szkoleń obsługowych. Jednak dopiero po szkoleniu menadżerskim i DOP dla mojego zespołu u Michała poczułem, że coś drgnęło w dobrym kierunku. Bez wątpliwości wyślę każdego nowego członka mojego zespołu na szkolenie u Michała, bo wiem, że to świetna inwestycja."

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/twfF846X5Xo" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Magdalena Madalińska

Lekarz Periodontolog, właścicielka Fandent w Gdańsku

"Uczestniczyłam w szkoleniu menadżerskim, które przerosło moje oczekiwania. Przekazano nam olbrzymią wiedzę merytoryczną w bardzo profesjonalny i ciekawy sposób. Cieszę się, że w listopadzie odbędą się szkolenia mojego personelu z Doskonałej Obsługi Pacjenta. Z ogromną przyjemnością mogę polecić to szkolenie wszystkim lekarzom prowadzącym własną działalność jako w pełni satysfakcjonujące."

Łukasz Lassmann

Lekarz stomatolog, właściciel kliniki Dental Sense

"Otworzyłem niedawno klinikę Dental Sense. Na kurs managerski wybrałem się kilka miesięcy przed otwarciem, bo czułem, że to kurs na którym mogę się przygotować do kierowania kliniką. Nie pomyliłem się. Michał jest rewelacyjny, a na Doskonałą Obsługę Pacjenta wybrałem się z całą załogą Dental Sense, dzięki czemu nasi pacjenci do dzisiaj nie mogą się nadziwić! Wielki szacun!"

Magdalena Madalińska

Lekarz Periodontolog, właścicielka Fandent w Gdańsku

"Uczestniczyłam w szkoleniu menadżerskim, które przerosło moje oczekiwania. Przekazano nam olbrzymią wiedzę merytoryczną w bardzo profesjonalny i ciekawy sposób. Cieszę się, że w listopadzie odbędą się szkolenia mojego personelu z Doskonałej Obsługi Pacjenta. Z ogromną przyjemnością mogę polecić to szkolenie wszystkim lekarzom prowadzącym własną działalność jako w pełni satysfakcjonujące."

Łukasz Lassmann

Lekarz stomatolog, właściciel kliniki Dental Sense

"Otworzyłem niedawno klinikę Dental Sense. Na kurs managerski wybrałem się kilka miesięcy przed otwarciem, bo czułem, że to kurs na którym mogę się przygotować do kierowania kliniką. Nie pomyliłem się. Michał jest rewelacyjny, a na Doskonałą Obsługę Pacjenta wybrałem się z całą załogą Dental Sense, dzięki czemu nasi pacjenci do dzisiaj nie mogą się nadziwić! Wielki szacun!"

Zobacz videorelacje ze szkolenia dla właścicieli i menedżerów praktyk

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/a29SkTOb1aY" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

  Piotr Gett

Lekarz stomatolog, właściciel praktyki 

"Uczestniczyłem w dwóch kursach z zarządzania praktyką. Dostaliśmy gotowe, sprawdzone rozwiązania dla różnych sytuacji. Wiedzę wyniesioną z kursów można dość szybko i łatwo wprowadzić w gabinetach. Ważną rzeczą jest to, że Michał nie pozostawia nas samych po kursie. Zawsze można liczyć na jego pomoc. Powiem więcej, on nam zadaje domowe zadania!! Super Facet, super kursy, gorąco polecam. Dziękuję Michał."

Wojciech Szuchnicki

Właściciel praktyki stomatologicznej

"Doskonały kurs. Przeprowadzony z werwą, merytoryczny, a przede wszystkim dostosowany do potrzeb rynku stomatologicznego. Gorąco polecam, gdyż w moim odczuciu jest to to jeden z najlepszych tego typu kursów na rynku."

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/Qitgjx50ESU" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Zobacz videorelacje ze szkolenia dla właścicieli i menedżerów praktyk

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/a29SkTOb1aY" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

  Piotr Gett

Lekarz stomatolog, właściciel praktyki 

"Uczestniczyłem w dwóch kursach z zarządzania praktyką. Dostaliśmy gotowe, sprawdzone rozwiązania dla różnych sytuacji. Wiedzę wyniesioną z kursów można dość szybko i łatwo wprowadzić w gabinetach. Ważną rzeczą jest to, że Michał nie pozostawia nas samych po kursie. Zawsze można liczyć na jego pomoc. Powiem więcej, on nam zadaje domowe zadania!! Super Facet, super kursy, gorąco polecam. Dziękuję Michał."

Wojciech Szuchnicki

Właściciel praktyki stomatologicznej

"Doskonały kurs. Przeprowadzony z werwą, merytoryczny, a przede wszystkim dostosowany do potrzeb rynku stomatologicznego. Gorąco polecam, gdyż w moim odczuciu jest to to jeden z najlepszych tego typu kursów na rynku."

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/Qitgjx50ESU" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Ewa Andrzejewska

Lekarz, współwłaścicielka sieci klinik

"Uczestniczyłam w dwóch kursach skutecznego zarządzania. Pomogły mi nie tylko w zarządzaniu praktyką, ale również pomogły zrozumieć, że nie każdy czyta w moich myślach. Sposób przekazywania wiedzy, pełne zaangażowanie Michała i motywacja do wdrożenia kolejnych zmian w naszych praktykach jest niesamowita. Jak On to robi? Wszyscy byliśmy pod wielkim wrażeniem. A poza tym spotkałam tam wielu wspaniałych ludzi, którzy mają podobne problemy. Gorąco polecam! Jeszcze raz dziękuję Michał!"

Maciej Perek

Partner zarządzajacy w Dental Fraternity Stomatologia

"Michał - podnosisz standardy obsługi pacjenta nie tylko w teorii, ale również w praktyce, a dla mnie to drugie jest dużo ważniejsze. Cenię Twoją wiedzę empiryczną i to że masz praktyczne rozwiązania na problemy, które jak wiemy ma każdy prowadzący klinikę. Brałem udział w I i II części szkolenia managerskiego, a to doprowadziło Nas do zrobienia indywidualnego szkolenia dla członków zespołu, które przełożyło się na wyższą jakość obsługi pacjentów  większe wpływy finansowe w przychodni!!! Keep going!!!"

Ewa Andrzejewska

Lekarz, współwłaścicielka sieci klinik

"Uczestniczyłam w dwóch kursach skutecznego zarządzania. Pomogły mi nie tylko w zarządzaniu praktyką, ale również pomogły zrozumieć, że nie każdy czyta w moich myślach. Sposób przekazywania wiedzy, pełne zaangażowanie Michała i motywacja do wdrożenia kolejnych zmian w naszych praktykach jest niesamowita. Jak On to robi? Wszyscy byliśmy pod wielkim wrażeniem. A poza tym spotkałam tam wielu wspaniałych ludzi, którzy mają podobne problemy. Gorąco polecam! Jeszcze raz dziękuję Michał!"

Maciej Perek

Partner zarządzajacy w Dental Fraternity Stomatologia

"Michał - podnosisz standardy obsługi pacjenta nie tylko w teorii, ale również w praktyce, a dla mnie to drugie jest dużo ważniejsze. Cenię Twoją wiedzę empiryczną i to że masz praktyczne rozwiązania na problemy, które jak wiemy ma każdy prowadzący klinikę. Brałem udział w I i II części szkolenia managerskiego, a to doprowadziło Nas do zrobienia indywidualnego szkolenia dla członków zespołu, które przełożyło się na wyższą jakość obsługi pacjentów  większe wpływy finansowe w przychodni!!! Keep going!!!"

Zobacz videorelacje ze szkolenia Rentowna praktyka stomatologiczna

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/PimpmYa7F6c" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Ewa Pieczyńska

Lekarz stomatolog, właścicielka Ardent w Krakowie

"Świetnie przygotowany kurs. Michał przekazał nam komplet zaleceń i dodatkowo bardzo wsparł wieloma radami jak sobie radzić z dużą praktyką w czasach epidemii.

Jestem pod wrażeniem dostępności Michała i wsparcia jakie otrzymaliśmy w tym trudnym czasie."

Karolina Niewada

Współwłaścicielka praktyki Niewada Clinic w Warszawie

"Akademia Rentownej Praktyki Stomatologicznej to ogromna dawka wiedzy, praktycznych porad i gotowych narzędzi. Bardzo cenię sobie wszystkie wskazówki i gotowe rozwiązania"

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/6zogeO1EtOc" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Zobacz videorelacje ze szkolenia Rentowna praktyka stomatologiczna

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/PimpmYa7F6c" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Ewa Pieczyńska

Lekarz stomatolog, właścicielka Ardent w Krakowie

"Świetnie przygotowany kurs. Michał przekazał nam komplet zaleceń i dodatkowo bardzo wsparł wieloma radami jak sobie radzić z dużą praktyką w czasach epidemii.

Jestem pod wrażeniem dostępności Michała i wsparcia jakie otrzymaliśmy w tym trudnym czasie."

Karolina Niewada

Współwłaścicielka praktyki Niewada Clinic w Warszawie

"Akademia Rentownej Praktyki Stomatologicznej to ogromna dawka wiedzy, praktycznych porad i gotowych narzędzi. Bardzo cenię sobie wszystkie wskazówki i gotowe rozwiązania"

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/6zogeO1EtOc" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Dorota Wojewoda-Włodarz

Lekarz stomatolog, właścicielka Włodarz Stomatologia

"Każdemu właścicielowi gabinetu polecam udział w Akademii! To bardzo wartościowe kompendium wiedzy z zakresu zarządzania, obsługi pacjenta i postępowania z personelem. Nie mogłam trafić lepiej!
Michał to zaangażowany i kompetentny trener, któremu można zaufać. 
Kurs jest świetny merytorycznie, ciekawy.
Cotygodniowe konsultacje pozwalają skonfrontować wszelkie wątpliwości. Nie ma na rynku konkurencyjnego kursu z takim wachlarzem zagadnień. Nagle praktyka staje się rentowna, personel pracuje tak jak chcę, a ja wiem co jeszcze zmienić.
Rzadko polecam szkolenia, ale to rekomenduję całym sercem!"

Ewa Chomik

Lekarz stomatolog, wykładowca, właścicielka Noir Dental 

"Dzięki dostępowi do platformy mogę w każdym momencie i każdej wolnej chwili włączyć komputer i słuchać na 3 różnych urządzeniach. Dostęp do platformy mam ja oraz dwie osoby w Klinice - to niewątpliwa zaleta! Doszkalam zespół i siebie. 
Tematyka - pełen wachlarz. Od doskonałej rejestracji przez sprawy finansowe po rozwiązywanie różnych problemów oraz sugestii Michała zbudowanych jego ogromnym doświadczeniem. 

Masa nowości pojawiła się w Klinice od stycznia tego roku. Ponadto jest grupa związana z danym cyklem szkoleniowym. 

 Polecam i pozdrawiam serdecznie!"

Dorota Wojewoda-Włodarz

Lekarz stomatolog, właścicielka Włodarz Stomatologia

"Każdemu właścicielowi gabinetu polecam udział w Akademii! To bardzo wartościowe kompendium wiedzy z zakresu zarządzania, obsługi pacjenta i postępowania z personelem. Nie mogłam trafić lepiej!
Michał to zaangażowany i kompetentny trener, któremu można zaufać. 
Kurs jest świetny merytorycznie, ciekawy.
Cotygodniowe konsultacje pozwalają skonfrontować wszelkie wątpliwości. Nie ma na rynku konkurencyjnego kursu z takim wachlarzem zagadnień. Nagle praktyka staje się rentowna, personel pracuje tak jak chcę, a ja wiem co jeszcze zmienić.
Rzadko polecam szkolenia, ale to rekomenduję całym sercem!"

Ewa Chomik

Lekarz stomatolog, wykładowca, właścicielka Noir Dental 

"Dzięki dostępowi do platformy mogę w każdym momencie i każdej wolnej chwili włączyć komputer i słuchać na 3 różnych urządzeniach. Dostęp do platformy mam ja oraz dwie osoby w Klinice - to niewątpliwa zaleta! Doszkalam zespół i siebie. 
Tematyka - pełen wachlarz. Od doskonałej rejestracji przez sprawy finansowe po rozwiązywanie różnych problemów oraz sugestii Michała zbudowanych jego ogromnym doświadczeniem. 

Masa nowości pojawiła się w Klinice od stycznia tego roku. Ponadto jest grupa związana z danym cyklem szkoleniowym. 

 Polecam i pozdrawiam serdecznie!"

Michał Katarzyński
TRENER, WYKŁADOWCA, KONSULTANT

Masz pytania odnośnie kursów?! 

Najlepszym pierwszym krokiem jest bezpośrednia rozmowa.


W czasie bezpłatnej 15 - 30 minutowej konsultacji możemy poszukać wstępnych rozwiązań wyzwania,
które jest obecnie dla Ciebie najważniejsze.


Dowiesz się również jak wygląda zakres moich usług i jak mogę Ci pomóc.

Dominika Furyk

Właścicielka Fisjo-Med

"Fantastyczne spotkanie o doskonałej rejestracji pacjenta. Intensywne i konkretne, pełne śmiechu, świetnych wniosków i rad. Po tym szybkim, 1-dniowym kursie jestem pełna dobrych emocji, gotowości do super pracy, bo pracuję w najlepszej klinice o najwyższych standardach, ha! Brawo Michał Katarzyński"

Edyta Bernatek

Lekarz stomatolog, właścicielka kliniki dentystycznej

"Nasza rejestratorka uczestniczyła w kursie - efekt rewelacyjny. Pacjenci zaopiekowani, a ja spokojna, nie ma nic cenniejszego. Polecam z czystym sumieniem.
Byłam na kursie i Michała z zarządzania praktyką. Kurs świetnie przygotowany"

10+

lat praktycznego doświadczenia i prowadzenia kursów w branży stomatologicznej

100+

indywidualnych audytów doradczych, analiz finansowych oraz kalkulacji cenników

130+

szkoleń zamkniętych 

zespołów rejestracji i całych

praktyk stomatologicznych

4000+

przeszkolonych właścicieli klinik, lekarzy, personelu rejestracji, asystentek i higienistek

Zobacz videorelacje z poprzednich szkoleń dla personelu rejestracji

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/YQuDSHfxg1g" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Arek Buziewicz

"Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłem w życiu. Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka. Kompetentny trener i konkretne przykłady. Z doświadczenia wiem, że to najlepsza oferta na polskim rynku. Z chęcią pojadę

na kolejne wydarzenia."

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/JHEcYbPuz68" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Michał  Nycz

"Bardzo polecam , każdy jeden kurs przeprowadzony profesjonalnie , przemyślanie, ogrom doświadczenia nie da się ukryć Michał lubi to co robi widać w tym pasje , zaangażowanie i chęć przekazania jak najwięcej w jak najkrótszym czasie. Żadna minuta nie była zmarnowana, adrenalina trzyma do samego końca.🙂"

Galeria

POBIERZ BEZPŁATNY E-BOOK

Wyrażam zgodę na wykorzystanie adresu email i otrzymywanie informacji środkami komunikacji elektronicznej w celu obsługi niniejszego zgłoszenia.

NAWIGACJA


Home

O nas
Kalendarz szkoleń
Referencje
Rada programowa
Wiedza
Kontakt


POBIERZ BEZPŁATNY

Excellent Patient Service sp. z o.o

Lubomirskiego 39 E

36-040, Boguchwała

Poland (PL)

NIP: 5170359961

POBIERZ E-BOOK

Pobierz bezpłatny e-book
"5 sposobów zwiększania rentowności praktyki".

Email* Pole wymagane!

GALERIA

©Michał Katarzyński. All Right Reserved 2023

Twój koszyk jest pusty Kontynuuj
Koszyk
Suma częściowa:
Zniżka 
Zniżka 
Pokaż szczegóły
- +
Wyprzedane