BLOG

Doskonała skarbnica wiedzy

(NIE)RENTOWNA PRAKTYKA STOMATOLOGICZNA

I. EPIDEMIA i jej skutki dla praktyk stomatologicznych.

Oczywiście nie będę pisał o tym, czym jest koronawirus i jakie są jego konsekwencje zdrowotne… skupię się na tym jakie mogą być konsekwencje ekonomiczne epidemii dla każdej praktyki stomatologicznej.

czytaj więcej »

Jak udzielać motywującą informację zwrotną?

Udzielanie motywującej informacji zwrotnej to jedna z najważniejszych umiejętności interpersonalnych.

Większość z nas bardzo rzadko chwali i docenia drugą osobę, współpracownika a z dużą łatwością przychodzi nam zwracanie komuś uwagi lub wytykanie błędów np. asystentce, która większość obowiązków wykonuje starannie.

Oczywiście wtedy taka ocena jest niesprawiedliwa i może zostać odebrana jako krytyka. Dodatkowo jeżeli taka uwaga przekazywana jest w obecności pacjenta, to jeszcze bardziej komplikuje sytuacje i stawia w złym świetle cały zespół stomatologiczny. czytaj więcej »