Oferujemy najbardziej
praktyczne kursy obsługowe
dla lekarzy dentystów
Poznaj NOWĄ JAKOŚĆ kursów skutecznego zarządzania
praktyką stomatologiczną
Poznaj system
profesjonalnej komunikacji
oraz Doskonałej Obsługi Pacjenta
80 % sukcesu szkolenia
to wdrożenie wiedzy!
dlatego nasze szkolenia
mają narzędzia wdrożeniowe
Gwarantujemy bezpieczną i doskonałą atmosferę sprzyjającą nauce!
Nasze kursy zmieniają życie na lepsze!

TELEFONICZNE BADANIE SATYSFAKCJI PACJENTA

Doradztwo i konsulting dla praktyk stomatologicznych

W celu zagwarantowania najwyższej jakości świadczonych usług warto systematycznie mierzyć poziom satysfakcji swoich Pacjentów.

Bazując na profesjonalnej ankiecie, Pacjenci mogą zostać zapytani o ich wrażenia po odbytej wizycie: jak oceniają pracę personelu, atmosferę w gabinecie lub czy polecili by Twoją praktykę swoim bliskim lub znajomym.

O kursie:

Ten kurs oddaje w ręce właściciela praktyki najlepsze i sprawdzone narzędzie do mierzenia poziomu satysfakcji pacjentów. Wyobraź sobie, że dokładnie poznasz prawdziwe opinie pacjentów i ich wrażenia po wizycie w Twojej praktyce, a nawet u konkretnego lekarza.

Warsztatowa forma szkolenia buduje wiedzę z zakresu profesjonalnego prowadzenia rozmowy telefonicznej oraz angażującego pytania pacjentów o ich wrażenia z odbytej wizyty. Praktyczna forma pozwala uczestnikom na trening tych konkretnych umiejętności i zastosowanie wzorcowej drogi postępowania, aby ta rozmowa była maksymalnie efektywna.

Profil użytkownika:

Szkolenie przeznaczone jest dla każdego właściciela praktyki stomatologicznej oraz menedżera personelu średniego/niezależnie od doświadczenia/, który chce zwiększyć swoją efektywność w zarządzaniu oraz otrzymać najlepsze na rynku narzędzia i modele menedżerskie.

Cele:

Nie boimy się stawiać sobie celów. Dążymy do doskonałości dlatego gwarantujemy Tobie:

  • Przekazanie wzoru gotowego narzędzia NPS – Net Promoter Score do – jest to najbardziej obiektywny światowy standard mierzenia poziomu satysfakcji pacjentów .
  • Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających przeprowadzenie wzorcowej rozmowy z pacjentem.
  • Przekazanie wzoru do analizowania wyników na poziomie całej praktyki, zespołu lub konkretnego lekarza.

Korzyści:

Po ukończonym szkoleniu uczestnicy potrafią:

  • Idealnie przeprowadzić rozmowę telefoniczną z pacjentem – wybadać wrażenia z wizyty oraz poznać jego oczekiwania na przyszłość.
  • Dokładnie zarejestrować wyniki ankiety w oparciu o system NPS.
  • Przygotować i zinterpretować raport wyników poziomu satysfakcji dla właściciela praktyki.

Informacje ogólne

PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński
CZAS:
1 pełny dzień
GODZINY:
9:00 - 18:00
ZAPEWNIAMY:
materiały szkoleniowe,
- catering, przekąski i lunch w restauracji
- przerwy kawowe i obiadowa
KWOTA INWESTYCJI:
  • 1990 PLN
REZERWACJA
BIORĘ UDZIAŁ W SZKOLENIU

Przeczytaj referencje

Zobacz film z recenzjami Kursantów:

  • Dorota Stankowska
  • Przemysław Stankowski
  • Hanna Sobota
  • Bartosz Cerkaski
Cofnij