Oferujemy najbardziej
praktyczne kursy obsługowe
dla lekarzy dentystów
Oferujemy najbardziej
praktyczne kursy
skutecznego zarządzania
praktyką stomatologiczną
Poznaj system
profesjonalnej komunikacji
oraz Doskonałej Obsługi Pacjenta
80 % sukcesu szkolenia
to wdrożenie wiedzy
dlatego nasze szkolenia
mają narzędzia wdrożeniowe

SKUTECZNE ZARZĄDZANIE PRAKTYKĄ STOMATOLOGICZNĄ CZ. I PODSTAWOWE NARZĘDZIA MENEDŻERA

Dla menedżerów i właścicieli praktyk stomatologicznych

O kursie:

Ten kurs znakomicie systematyzuje kluczowe kompetencje, które pomagają właścicielom i menedżerom skuteczniej zarządzać. Buduje wiedzę z zakresu fundamentów delegowania zadań i motywowania personelu. Praktyczna forma pozwala uczestnikom na trening konkretnych umiejętności, niezbędnych do profesjonalnego kierowania firmą lub zespołem.
Dodatkowo, w ramach kursu, zawarty jest unikalny poszkoleniowy system zadań domowych, który gwarantuje wdrożenie poznanych narzędzi menedżerskich.

Profil użytkownika:

Szkolenie przeznaczone jest dla każdego właściciela praktyki stomatologicznej oraz menedżera personelu średniego/niezależnie od doświadczenia/, który chce zwiększyć swoją efektywność w zarządzaniu oraz otrzymać najlepsze na rynku narzędzia i modele menedżerskie.

Cele:

Nie boimy się stawiać sobie celów. Dążymy do doskonałości dlatego gwarantujemy Tobie:

  • Rozwój kompetencji menedżerskich oraz poznanie systemu skutecznego zarządzania.
  • Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających motywowanie personelu do rozwoju kompetencji i/lub zaangażowania w pracy.

Korzyści:

Po ukończonym szkoleniu uczestnicy potrafią:

  • Delegować zadania w bardzo motywujący i skuteczny sposób.
  • Profesjonalnie dowartościowywać personel budując maksymalną motywację.
  • Budować zespół zaangażowanych ekspertów.
  • Rozpoznawać 4 dominujące typy zachowania i dzięki temu idealniej dopasować komunikację i sposoby motywowania do stylu zachowania swoich współpracowników.
  • Ustalać czytelne zasady współpracy i budować autorytet prawdziwego lidera.
  • Stosować model przywództwa sytuacyjnego i kształtować umiejętność doboru odpowiedniego stylu kierowania zespołem.

Metodologia:

Prezentacja programu szkolenia na flipchartach, 70% czasu to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, praktyczne narzędzia menedżerskie poparte licznymi przykładami z życia, wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami i trenerem, możliwość ustalenia własnego celu szkolenia oraz zadawania pytań.

Ćwiczenia praktyczne:

Wszystkie powyższe modele i narzędzia są w zespołach warsztatowo ćwiczone na sali szkoleniowej.
Dla zainteresowanych dodatkowo w ramach kursu zawarty jest unikalny poszkoleniowy system zadań domowych, który gwarantuje wdrożenie poznanych narzędzi menedżerskich.

Program kursu:

4 typy osobowości
  • Wypełnienie testu
  • Omówienie typów osobowości pracowników
4 filary skutecznego zarządzania
  • Rola menedżera
  • Kręgi wpływu - gilotyna menedżerska
  • Analiza transakcyjna - model funkcjonalny
  • Trójkąt dramatyczny Karpmana
Zarządzanie sytuacyjne
  • Model Herseya&Blancharda
Budowa Autorytetu
  • Trójkąt autorytetu menedżera
  • Expose lidera - ustalenie zasad dla zespołu
Motywowanie
  • Piramida potrzeb Maslowa - nasze motywatory
  • Profesjonalne dowartościowanie - jak doceniać personel.
Podstawowe narzędzia każdego menedżera
  • 4 x P - profesjonalny instruktor
  • S.M.A.R.T - motywujące delegowanie zadań
  • S.P.I.N.K.A - model udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej
  • Drabinka interwencji menedżerskiej

Informacje ogólne

PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński
CZAS:
2 dni
GODZINY:
9:00 - 18:00
ZAPEWNIAMY:
materiały szkoleniowe,
catering, przekąski i lunch w restauracji,
przerwy kawowe i obiadowa
KWOTA INWESTYCJI:
  • 3697 PLN
REZERWACJA
BIORĘ UDZIAŁ W SZKOLENIU

Przeczytaj referencje

Zobacz film z recenzjami Kursantów:

  • Dorota Stankowska
  • Przemysław Stankowski
  • Hanna Sobota
  • Bartosz Cerkaski
Cofnij

SKUTECZNE ZARZĄDZANIE PRAKTYKĄ STOMATOLOGICZNĄ

Dla menedżerów i właścicieli praktyk stomatologicznych

Poznaj najskuteczniejszy, sprawdzony w praktyce system Kluczowych Kompetencji Menedżera.

Wzorcowy model postępowania, który pozwoli Tobie pogodzić funkcję lekarza pracującego przy fotelu z zarządzaniem praktyką.
Doszlifuj z naszą pomocą swoje kompetencje menedżerskie.