SZKOLENIE STACJONARNE
Ten kurs znakomicie systematyzuje kluczowe kompetencje, które pomagają właścicielom i menedżerom skuteczniej zarządzać.
Buduje wiedzę z zakresu fundamentów delegowania zadań i motywowania personelu.
Praktyczna forma pozwala uczestnikom na trening konkretnych umiejętności, niezbędnych do profesjonalnego kierowania firmą lub zespołem.
Dodatkowo, w ramach kursu, zawarty jest unikalny poszkoleniowy system zadań domowych,
który gwarantuje wdrożenie poznanych narzędzi menedżerskich.
Nauczysz się rozpoznawać 4 dominujące typy zachowania i dzięki temu idealniej dopasować komunikację i sposoby motywowania do stylu zachowania swoich współpracowników.
"Zarówno ja jak i mój zespół odbyliśmy kilka szkoleń obsługowych. Jednak dopiero po szkoleniu menadżerskim i DOP dla mojego zespołu u Michała poczułem, że coś drgnęło w dobrym kierunku. Bez wątpliwości wyślę każdego nowego członka mojego zespołu na szkolenie u Michała, bo wiem, że to świetna inwestycja."
POZNAJ METODOLOGIĘ NAUCZANIA
Prezentacja programu na flipchartach.
Sprawdzone w praktyce standardy.
Możliwość zadawania pytań i wymiany doświadczeń.
Ćwiczenia indywidualne i zespołowe.
Praktyczne narzędzia menedżerskie.
Poszkoleniowy system zadań domowych.
O jakości naszych kursów najlepiej świadczą liczne referencje od absolwentów naszych szkoleń, dlatego zapraszamy do ich lektury.
Magdalena Madalińska
Periodontolog, właściciel Fandent w Gdańsku
"Uczestniczyłam w szkoleniu menadżerskim, które przerosło moje oczekiwania. Przekazano nam olbrzymią wiedzę merytoryczną w bardzo profesjonalny i ciekawy sposób. Cieszę się, że w listopadzie odbędą się szkolenia mojego personelu z Doskonałej Obsługi Pacjenta. Z ogromną przyjemnością mogę polecić to szkolenie wszystkim lekarzom prowadzącym własną działalność jako w pełni satysfakcjonujące."
Łukasz Lassmann
Lekarz stomatolog, właściciel kliniki dental Sense
"Otworzyłem niedawno klinikę Dental Sense. Na kurs managerski wybrałem się kilka miesięcy przed otwarciem, bo czułem, że to kurs na którym mogę sie przygotować do kierowania kliniką. Nie pomyliłem się. Michał jest rewelacyjny, a na Doskonałą Obsługę Pacjenta wybrałem się z całą załogą Dental Sense, dzięki czemu nasi pacjenci do dzisiaj nie mogą się nadziwić! Wielki szacun!"
POZNAJ PROGRAM SZKOLENIA
MATERIAŁY I NARZĘDZIA
DLA MENEŻDZERÓW I WŁAŚCICIELI KLINIK STOMATOLOGICZNYCH
Poznaj najskuteczniejszy, sprawdzony w praktyce system Kluczowych Kompetencji Menedżera.
Wzorcowy model postępowania, który pozwoli Tobie pogodzić funkcję lekarza
pracującego przy fotelu z zarządzaniem praktyką.
Doszlifuj z naszą pomocą swoje kompetencje menedżerskie.
Przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.
Jest dyplomowanym trenerem, coachem i wykładowcą Doskonałej Obsługi Pacjenta, Akademii Digital Smile Design oraz Akademii Dawsona Polska.
Od 16 lat zawodowo jest związany z psychologią komunikacji, sprzedaży oraz profesjonalnego zarządzania.
Przez 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła ilość leczonych pacjentów, realizując średnio 4 tys wizyt miesięcznie.
Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, dzięki czemu mogą lepiej pomagać swoim pacjentom. Nie jest lekarzem stomatologiem, jednocześnie ma doktorat z rezultatów.
ZAMIEŃ PYTANIE W ODPOWIEDŹ
Czy to szkolenie jest dla mnie jeśi nie mam zespołu specjalistów i duzejc kliniki?
Tak. Treści są tak przygotowane, aby były użyteczne w obu przypadkach. Naszym zdaniem w małych firmach wiedza tego typu jest nawet bardziej istotna, bo właśnie profesjonalizm w sprzedaży może pomóc wyprzedzić większe firmy.
W jakich godzinach odbywa się szkolenie?
Szkolenie odbędzie się od godziny 8 do godziny 16. Będzie zawierało 4 moduły po 2 godziny oraz 15 minut przerwy w każdym z nich. Jest szansa granicząca z pewnością, że zostaniemy live dużo dłużej niż do 16, tak aby odpowiedzieć na pytania uczestników. Szkolenie odbędzie się 14 grudnia 2021 roku.
Na jakiej platformie odbedzie się szkolenie?
Szkolenie odbędzie się na zoom. Z naszego doświadczenia daje najlepszą jakość połączenia i brak problemów z płynnością.
W jaki sposób otrzymam materiały?
Materiały są najważniejsze – to właśnie je będziemy omawiać w trakcie szkolenia. Dostaniesz je mailem na dzień przed rozpoczęciem.
Co jeżeli nie dam rady się pojawić?
Nie przejmuj się, szkolenie będzie nagrywane, tak aby każdy mógł do niego wrócić w dowolnym momencie w przyszłości. Zatem jeżeli nie będziesz mógł się pojawić, całą wiedzę nadrobisz z nagrania, a ewentualnie pytania będziesz mógł nam przesłać mailem.
Skąd mam wiedzieć, że to szkolenie jest wartościowe?
Szkolenie jest poprzedzone serią odcinków na kanale Przygody Przedsiębiorców i właśnie dla tej serii zostało stworzone. Gdyby sam kanał nie był wystarczający, warto nas sprawdzić w Podcaście Nowoczesna Sprzedaż i Marketing.
Czy treści na szkoleniu powielają się z podcastem?
Niektóre momenty mogą być powiązane, jednak wszystkie najważniejsze treści nigdy dotąd nie pojawiały się w Podcaście.
Czy wystawiacie fakturę VAT?
Oczywiście, przy zakupie biletu wystarczy wybrać odpowiednią opcję.
Czy będę musiał widoczny w kamerze?
Nie, do zadawania pytań zostanie udostępniony Chat. W wyjątkowych przypadkach możemy włączyć kamerę konkretnej osoby, ale tylko jeżeli sama wyrazi taką chęć.
Cena jest brutto czy netto?
Brutto🙂 Cena, którą widać na Landing Page, to wszystkie koszty szkolenia.