Zadzwoń: +48 22 230 26 50

BEZPŁATNA KONSULTACJA

   Zadzwoń: +48 22 230 26 50

SZKOLENIE STACJONARNE

Skuteczne zarządzanie praktyką
stomatologiczną cz. I

Ten kurs znakomicie systematyzuje kluczowe kompetencje, które pomagają właścicielom i menedżerom skuteczniej zarządzać.
Buduje wiedzę z zakresu fundamentów delegowania zadań i motywowania personelu.
Praktyczna forma pozwala uczestnikom na trening konkretnych umiejętności, niezbędnych do profesjonalnego kierowania firmą lub zespołem.

Dodatkowo, w ramach kursu, zawarty jest unikalny poszkoleniowy system zadań domowych,
który gwarantuje wdrożenie poznanych narzędzi menedżerskich.

Nauczysz się delegować zadania w bardzo motywujący i skuteczny sposób.

Będziesz potrafił(-a) profesjonalnie dowartościowywać personel
budując maksymalną motywację.

Dowiesz się jak budować zespół
zaangażowanych ekspertów
.

Będziesz potrafił(-a) ustalać czytelne zasady współpracy i budować autorytet prawdziwego lidera.

Nauczysz się rozpoznawać 4 dominujące typy zachowania i dzięki temu idealniej dopasować komunikację i sposoby motywowania do stylu zachowania swoich współpracowników.

Nauczysz się stosować model przywództwa sytuacyjnego i kształtować umiejętność doboru odpowiedniego stylu kierowania zespołem.

Zobacz videorelacje z poprzednich szkoleń KSZ1

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/9NJXU7TZ4Dc" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

"Byłem dość scpetycznie nastwiony, ale zmieniłem zdanie. Szkolenie jest bardzo wartościowe, pełne odniesień do codziennych sytuacji z życia zespołu. Umiejętności, które zdobyłem na kursie stosuję.

"Zarówno ja jak i mój zespół odbyliśmy kilka szkoleń obsługowych. Jednak dopiero po szkoleniu menadżerskim i DOP dla mojego zespołu u Michała poczułem, że coś drgnęło w dobrym kierunku. Bez wątpliwości wyślę każdego nowego członka mojego zespołu na szkolenie u Michała, bo wiem, że to świetna inwestycja."

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/twfF846X5Xo" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

POZNAJ METODOLOGIĘ NAUCZANIA

Jak szkolimy?

Prezentacja programu na flipchartach.

Sprawdzone w praktyce standardy.

Możliwość zadawania pytań i wymiany doświadczeń.

Ćwiczenia indywidualne i zespołowe.

Praktyczne narzędzia menedżerskie. 

Poszkoleniowy system zadań domowych.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla każdego właściciela praktyki stomatologicznej, 
  • dla manadżera personelu średniego.
Niezależnie od doświadczenia, którzy chcą zwiększyć swoją efektywność w zarządzaniu oraz otrzymać najlepsze na rynku narzędzia i modele menedżerskie.

To szkolenie Ci nie pomoże, jeżeli:

  • nie masz czasu na wdrażanie nowej wiedzy,
  • nie zależy Ci na satysfakcji swoich pacjentów,
  • nie chcesz motywować personelu do rozwoju kompetencji i/lub zaangażowania w pracy,
  • nie jesteś zainteresowany rozwojem praktyki, kompetencji menedżerskich oraz poznaniem systemu skutecznego zarządzania.

Poznaj opinie

jakości naszych kursów najlepiej świadczą liczne referencje od absolwentów naszych szkoleń, dlatego zapraszamy do ich lektury.

Magdalena Madalińska

Periodontolog, właściciel Fandent w Gdańsku


"Uczestniczyłam w szkoleniu menadżerskim, które przerosło moje oczekiwania. Przekazano nam olbrzymią wiedzę merytoryczną w bardzo profesjonalny i ciekawy sposób. Cieszę się, że w listopadzie odbędą się szkolenia mojego personelu z Doskonałej Obsługi Pacjenta. Z ogromną przyjemnością mogę polecić to szkolenie wszystkim lekarzom prowadzącym własną działalność jako w pełni satysfakcjonujące."

Łukasz Lassmann

Lekarz stomatolog, właściciel kliniki dental Sense


"Otworzyłem niedawno klinikę Dental Sense. Na kurs managerski wybrałem się kilka miesięcy przed otwarciem, bo czułem, że to kurs na którym mogę sie przygotować do kierowania kliniką. Nie pomyliłem się. Michał jest rewelacyjny, a na Doskonałą Obsługę Pacjenta wybrałem się z całą załogą Dental Sense, dzięki czemu nasi pacjenci do dzisiaj nie mogą się nadziwić! Wielki szacun!"

POZNAJ PROGRAM SZKOLENIA

Plan szkolenia

4 typy osobowości

  • wypełnienie testu
  • omówienie typów osobowości pracowników

4 filary skutecznego zarządzania

  • rola menedżera
  • kręgi wpływu - gilotyna menedżerska
  • analiza transakcyjna - model funkcjonalny
  • trójkąt dramatyczny Karpmana

Zarządzanie sytuacyjne

  • model Herseya&Blancharda

Budowa autorytetu

  • trójkąt autorytetu menedżera
  • expose lidera - ustalenie zasad dla zespołu

Motywowanie

  • piramida potrzeb Maslowa - nasze motywatory
  • profesjonalne dowartościowanie - jak doceniać personel

Podstawowe narzędzia każdego menedżera

  • sytem 4xP - profesjonalny instruktor
  • S.M.A.R.T - motywujące delegowanie zadań
  • S.P.I.N.K.A - model udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej
  • Drabinka interwencji menedżerskiej

80% sukcesu szkolenia to wdrożenie wiedzy,
dlatego ten kurs ma narzędzia wdrożeniowe.

MATERIAŁY I NARZĘDZIA

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma:

QUIZ WIEDZY

PROFIL OSOBOWOŚCI

ROZPISANE STANDARDY

ZALECENIA WDROŻENIOWE

WZÓR ANKIETY PACJENTA PIERWSZORAZOWEGO

FORMULARZ WSTĘPNEGO PLANU LECZENIA

DLA MENEŻDZERÓW I WŁAŚCICIELI KLINIK STOMATOLOGICZNYCH

System skutecznego zarządzania praktyką

Poznaj najskuteczniejszy, sprawdzony w praktyce system Kluczowych Kompetencji Menedżera.

Wzorcowy model postępowania, który pozwoli Tobie pogodzić funkcję lekarza
pracującego przy fotelu z zarządzaniem praktyką.

Doszlifuj z naszą pomocą swoje kompetencje menedżerskie.

prowadzącym

Przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.

Jest dyplomowanym trenerem, coachem i wykładowcą Doskonałej Obsługi Pacjenta, Akademii Digital Smile Design oraz Akademii Dawsona Polska.


Od 16 lat zawodowo jest związany z psychologią komunikacji, sprzedaży oraz profesjonalnego zarządzania.

Przez 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła ilość leczonych pacjentów, realizując średnio 4 tys wizyt miesięcznie.

Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, dzięki czemu mogą lepiej pomagać swoim pacjentom. Nie jest lekarzem stomatologiem, jednocześnie ma doktorat z rezultatów.

ZAMIEŃ PYTANIE W ODPOWIEDŹ

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Czy to szkolenie jest dla mnie jeśi nie mam zespołu specjalistów i duzejc kliniki?

Tak. Treści są tak przygotowane, aby były użyteczne w obu przypadkach. Naszym zdaniem w małych firmach wiedza tego typu jest nawet bardziej istotna, bo właśnie profesjonalizm w sprzedaży może pomóc wyprzedzić większe firmy.

W jakich godzinach odbywa się szkolenie?

Szkolenie odbędzie się od godziny 8 do godziny 16. Będzie zawierało 4 moduły po 2 godziny oraz 15 minut przerwy w każdym z nich. Jest szansa granicząca z pewnością, że zostaniemy live dużo dłużej niż do 16, tak aby odpowiedzieć na pytania uczestników. Szkolenie odbędzie się 14 grudnia 2021 roku.

Na jakiej platformie odbedzie się szkolenie?

Szkolenie odbędzie się na zoom. Z naszego doświadczenia daje najlepszą jakość połączenia i brak problemów z płynnością.

W jaki sposób otrzymam materiały?

Materiały są najważniejsze – to właśnie je będziemy omawiać w trakcie szkolenia. Dostaniesz je mailem na dzień przed rozpoczęciem.

Co jeżeli nie dam rady się pojawić?

Nie przejmuj się, szkolenie będzie nagrywane, tak aby każdy mógł do niego wrócić w dowolnym momencie w przyszłości. Zatem jeżeli nie będziesz mógł się pojawić, całą wiedzę nadrobisz z nagrania, a ewentualnie pytania będziesz mógł nam przesłać mailem.

Skąd mam wiedzieć, że to szkolenie jest wartościowe?

Szkolenie jest poprzedzone serią odcinków na kanale Przygody Przedsiębiorców i właśnie dla tej serii zostało stworzone. Gdyby sam kanał nie był wystarczający, warto nas sprawdzić w Podcaście Nowoczesna Sprzedaż i Marketing.

Czy treści na szkoleniu powielają się z podcastem?

Niektóre momenty mogą być powiązane, jednak wszystkie najważniejsze treści nigdy dotąd nie pojawiały się w Podcaście.

Czy wystawiacie fakturę VAT?

Oczywiście, przy zakupie biletu wystarczy wybrać odpowiednią opcję.

Czy będę musiał widoczny w kamerze?

Nie, do zadawania pytań zostanie udostępniony Chat. W wyjątkowych przypadkach możemy włączyć kamerę konkretnej osoby, ale tylko jeżeli sama wyrazi taką chęć.

Cena jest brutto czy netto?

Brutto🙂 Cena, którą widać na Landing Page, to wszystkie koszty szkolenia.

Dominika Furyk

Właścicielka Fisjo-Med

"Fantastyczne spotkanie o doskonałej rejestracji pacjenta. Intensywne i konkretne, pełne śmiechu, świetnych wniosków i rad. Po tym szybkim, 1-dniowym kursie jestem pełna dobrych emocji, gotowości do super pracy, bo pracuję w najlepszej klinice o najwyższych standardach, ha! Brawo Michał Katarzyński"

Edyta Bernatek

Lekarz stomatolog, właścicielka kliniki dentystycznej

"Nasza rejestratorka uczestniczyła w kursie - efekt rewelacyjny. Pacjenci zaopiekowani, a ja spokojna, nie ma nic cenniejszego. Polecam z czystym sumieniem.
Byłam na kursie i Michała z zarządzania praktyką. Kurs świetnie przygotowany"

10+

lat praktycznego doświadczenia i prowadzenia kursów w branży stomatologicznej

100+

indywidualnych audytów doradczych, analiz finansowych oraz kalkulacji cenników

130+

szkoleń zamkniętych 

zespołów rejestracji i całych

praktyk stomatologicznych

4000+

przeszkolonych właścicieli klinik, lekarzy, personelu rejestracji, asystentek i higienistek

Zobacz videorelacje z poprzednich szkoleń dla personelu rejestracji

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/YQuDSHfxg1g" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Arek Buziewicz

"Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłem w życiu. Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka. Kompetentny trener i konkretne przykłady. Z doświadczenia wiem, że to najlepsza oferta na polskim rynku. Z chęcią pojadę

na kolejne wydarzenia."

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/JHEcYbPuz68" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Michał  Nycz

"Bardzo polecam , każdy jeden kurs przeprowadzony profesjonalnie , przemyślanie, ogrom doświadczenia nie da się ukryć Michał lubi to co robi widać w tym pasje , zaangażowanie i chęć przekazania jak najwięcej w jak najkrótszym czasie. Żadna minuta nie była zmarnowana, adrenalina trzyma do samego końca.🙂"

Galeria

POBIERZ BEZPŁATNY E-BOOK

Wyrażam zgodę na wykorzystanie adresu email i otrzymywanie informacji środkami komunikacji elektronicznej w celu obsługi niniejszego zgłoszenia.

NAWIGACJA


Home

O nas
Kalendarz szkoleń
Referencje
Rada programowa
Wiedza
Kontakt


POBIERZ BEZPŁATNY

Excellent Patient Service sp. z o.o

Lubomirskiego 39 E

36-040, Boguchwała

Poland (PL)

NIP: 5170359961

POBIERZ E-BOOK

Pobierz bezpłatny e-book
"5 sposobów zwiększania rentowności praktyki".

Email* Pole wymagane!

GALERIA

©Michał Katarzyński. All Right Reserved 2023

Twój koszyk jest pusty Kontynuuj
Koszyk
Suma częściowa:
Zniżka 
Zniżka 
Pokaż szczegóły
- +
Wyprzedane