SZKOLENIE STACJONARNE
Skuteczne zarządzanie praktyką
stomatologiczną cz. II
Ten kurs znakomicie systematyzuje kluczowe kompetencje, które pomagają właścicielom i menedżerom skuteczniej zarządzać.
Buduje wiedzę z zakresu wdrożenia i prowadzenia rozmów indywidualnych, które są najlepszą formą budowy i rozwoju zespołu.
Praktyczna forma pozwala uczestnikom na trening konkretnych umiejętności,niezbędnych do profesjonalnego kierowania firmą lub zespołem.
Dodatkowo, w ramach kursu, przekazany jest sprawdzony system premiowy dla personelu średniego wraz ze wszystkimi założeniami.
Będziesz potrafił(-a) przeprowadzić profesjonalną rozmowę indywidualną w oparciu o arkusz kompetencji dla każdego stanowiska.
Dowiesz się jak angażować zespół do pracy za pomocą profesjonalnego narzędzia „4Jakiczas” /autorski know how/
Zobacz videorelacje z poprzednich szkoleń KSZ2
"Uczestniczyłem w dwóch kursach z zarządzania praktyką. Dostaliśmy gotowe, sprawdzone rozwiązania dla różnych sytuacji. Wiedzę wyniesioną z kursów można dość szybko i łatwo wprowadzić w gabinetach. Ważną rzeczą jest to, że Michał nie pozostawia nas samych po kursie. Zawsze można liczyć na jego pomoc. Powiem więcej, on nam zadaje domowe zadania!! Super Facet, super kursy, gorąco polecam. Dziękuje Michał."
"Doskonały kurs. Przeprowadzony z werwą, merytoryczny, a przede wszystkim dostosowany do potrzeb rynku stomatologicznego. Gorąco polecam, gdyż w moim odczuciu jest to to jeden z najlepszych tego typu kursów na rynku."
POZNAJ METODOLOGIĘ NAUCZANIA
Jak szkolimy?
Prezentacja programu na flipchartach.
Sprawdzone w praktyce standardy.
Możliwość zadawania pytań i wymiany doświadczeń.
Ćwiczenia indywidualne i zespołowe.
Praktyczne narzędzia menedżerskie.
Wsparcie w procesie wdrożenia systemu rozmów i premiowego.
Dla kogo jest to szkolenie?
- dla każdego uczestnika szkolenia cz. I,
- dla każdego właściciela praktyki stomatologicznej,
- dla manadżera personelu średniego.
To szkolenie Ci nie pomoże, jeżeli:
- nie masz czasu na wdrażanie nowej wiedzy,
- nie chcesz poznać i wdrożyć sprawdzonego i motywującego systemu premiowego, który zapewni zaangażowanie pracowników w najważniejsze elementy zakresu obowiązków,
- nie jesteś zainteresowany rozwojem kompetencji menedżerskich w zakresie prowadzenia rozmów indywidualnych i skutecznego zarządzania zespołem i praktyką
Poznaj opinie
O jakości naszych kursów najlepiej świadczą liczne referencje od absolwentów naszych szkoleń, dlatego zapraszamy do ich lektury.
Ewa Andrzejewska
Lekarz, współwłaścicielka sieci klinik
"Uczestniczyłam w dwóch kursach skutecznego zarządzania. Pomogły mi nie tylko w zarządzaniu praktyką, ale również pomogły zrozumieć, że nie każdy czyta w moich myślach. Sposób przekazywania wiedzy, pełne zaangażowanie Michała i motywacja do wdrożenia kolejnych zmian w naszych praktykach jest niesamowita. Jak On to robi? Wszyscy byliśmy pod wielkim wrażeniem. A poza tym spotkałam tam wielu wspaniałych ludzi, którzy mają podobne problemy. Gorąco polecam! Jeszcze raz dziękuję Michał!"
Maciej Perek
Partner zarządzajacy w Dental Fraternity Stomatologia
"Michał - podnosisz standardy obsługi pacjenta nie tylko w teorii, ale również w praktyce, a dla mnie to drugie jest dużo ważniejsze. Cenię Twoją wiedzę empiryczną i to że masz praktyczne rozwiązania na problemy, które jak wiemy ma każdy prowadzący klinikę. Brałem udział w I i II części szkolenia managerskiego, a to doprowadziło Nas do zrobienia indywidualnego szkolenia dla członków zespołu, które przełożyło się na wyższą jakość obsługi pacjentów większe wpływy finansowe w przychodni!!! Keep going!!!"
POZNAJ PROGRAM SZKOLENIA
Plan szkolenia
Ćwiczenia praktyczne
- przywitanie pacjenta - model M.A.S.T.E.R i system skutecznego przepraszania
- 7 zasad omawiania ankiety i wywiadu medycznego
- 4-stopniowy model omawiania planu wizyty
- przygotowanie pacjenta do wizyty - 8 elementów ‘Bussiness Class’ Asysty
- standard optymalnego badania
- omawianie problemu pacjenta i motywowanie do leczenia - model 3xP
- przedstawienie planu leczenia - model S.K.O.K - trampolina do zwiększenia akceptacji planów leczenia
- pożegnanie pacjenta - M.A.S.T.E.R finalnego wrażenia
80% sukcesu szkolenia to wdrożenie wiedzy,
dlatego ten kurs ma narzędzia wdrożeniowe.
MATERIAŁY I NARZĘDZIA
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma:
DOSKONAŁA KONSUTLACJA I WIZYTA STOMATOLOGICZNA
System 5 kroków
Dlaczego pacjenci po badaniu nie decydują się na leczenie??
Poznaj najskuteczniejszy, sprawdzony w praktyce system Doskonałej Konsultacji i Wizyty Stomatologicznej. Wzorcowy model postępowania, który pozwoli Tobie w przewidywalny sposób, znacząco zwiększyć skuteczność akceptacji planów leczenia.
O prowadzącym
Przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.
Jest dyplomowanym trenerem, coachem i wykładowcą Doskonałej Obsługi Pacjenta, Akademii Digital Smile Design oraz Akademii Dawsona Polska.
Od 16 lat zawodowo jest związany z psychologią komunikacji, sprzedaży oraz profesjonalnego zarządzania.
Przez 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła ilość leczonych pacjentów, realizując średnio 4 tys wizyt miesięcznie.
Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, dzięki czemu mogą lepiej pomagać swoim pacjentom. Nie jest lekarzem stomatologiem, jednocześnie ma doktorat z rezultatów.
Sprawdź na LinkedIn i Facebooku:
ZAMIEŃ PYTANIE W ODPOWIEDŹ
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Czy to szkolenie jest dla mnie jeśi nie mam zespołu specjalistów i duzejc kliniki?
Tak. Treści są tak przygotowane, aby były użyteczne w obu przypadkach. Naszym zdaniem w małych firmach wiedza tego typu jest nawet bardziej istotna, bo właśnie profesjonalizm w sprzedaży może pomóc wyprzedzić większe firmy.
W jakich godzinach odbywa się szkolenie?
Szkolenie odbędzie się od godziny 8 do godziny 16. Będzie zawierało 4 moduły po 2 godziny oraz 15 minut przerwy w każdym z nich. Jest szansa granicząca z pewnością, że zostaniemy live dużo dłużej niż do 16, tak aby odpowiedzieć na pytania uczestników. Szkolenie odbędzie się 14 grudnia 2021 roku.
Na jakiej platformie odbedzie się szkolenie?
Szkolenie odbędzie się na zoom. Z naszego doświadczenia daje najlepszą jakość połączenia i brak problemów z płynnością.
W jaki sposób otrzymam materiały?
Materiały są najważniejsze – to właśnie je będziemy omawiać w trakcie szkolenia. Dostaniesz je mailem na dzień przed rozpoczęciem.
Co jeżeli nie dam rady się pojawić?
Nie przejmuj się, szkolenie będzie nagrywane, tak aby każdy mógł do niego wrócić w dowolnym momencie w przyszłości. Zatem jeżeli nie będziesz mógł się pojawić, całą wiedzę nadrobisz z nagrania, a ewentualnie pytania będziesz mógł nam przesłać mailem.
Skąd mam wiedzieć, że to szkolenie jest wartościowe?
Szkolenie jest poprzedzone serią odcinków na kanale Przygody Przedsiębiorców i właśnie dla tej serii zostało stworzone. Gdyby sam kanał nie był wystarczający, warto nas sprawdzić w Podcaście Nowoczesna Sprzedaż i Marketing.
Czy treści na szkoleniu powielają się z podcastem?
Niektóre momenty mogą być powiązane, jednak wszystkie najważniejsze treści nigdy dotąd nie pojawiały się w Podcaście.
Czy wystawiacie fakturę VAT?
Oczywiście, przy zakupie biletu wystarczy wybrać odpowiednią opcję.
Czy będę musiał widoczny w kamerze?
Nie, do zadawania pytań zostanie udostępniony Chat. W wyjątkowych przypadkach możemy włączyć kamerę konkretnej osoby, ale tylko jeżeli sama wyrazi taką chęć.
Cena jest brutto czy netto?
Brutto🙂 Cena, którą widać na Landing Page, to wszystkie koszty szkolenia.