Zadzwoń: +48 22 230 26 50

BEZPŁATNA KONSULTACJA

   Zadzwoń: +48 22 230 26 50

SZKOLENIE STACJONARNE

Skuteczne zarządzanie praktyką
stomatologiczną cz. II

Ten kurs znakomicie systematyzuje kluczowe kompetencje, które pomagają właścicielom i menedżerom skuteczniej zarządzać.
Buduje wiedzę z zakresu wdrożenia i prowadzenia rozmów indywidualnych, które są najlepszą formą budowy i rozwoju zespołu.
Praktyczna forma pozwala uczestnikom na trening konkretnych umiejętności,niezbędnych do profesjonalnego kierowania firmą lub zespołem.

Dodatkowo, w ramach kursu, przekazany jest sprawdzony system premiowy dla personelu średniego wraz ze wszystkimi założeniami.

Będziesz potrafił(-a) zaprezentować w atrakcyjny sposób przed zespołem i wdrożyć system rozmów indywidualnych.

Dowiesz się jak wdrożyć do praktyki bardzo uczciwy i motywujący system premiowy.

Nauczysz się obiektywnie przyznawać premię w oparciu o obiektywną ocenę zaangażowania i kompetencji.

Będziesz potrafił(-a) przeprowadzić profesjonalną rozmowę indywidualną w oparciu o arkusz kompetencji dla każdego stanowiska.

Dowiesz się jak angażować zespół do pracy za pomocą profesjonalnego narzędzia „4Jakiczas” /autorski know how/

Nauczysz się stosować model przywództwa sytuacyjnego i kształtować umiejętność doboru odpowiedniego stylu kierowania zespołem.

Zobacz videorelacje z poprzednich szkoleń KSZ2

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/a29SkTOb1aY" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

"Uczestniczyłem w dwóch kursach z zarządzania praktyką. Dostaliśmy gotowe, sprawdzone rozwiązania dla różnych sytuacji. Wiedzę wyniesioną z kursów można dość szybko i łatwo wprowadzić w gabinetach. Ważną rzeczą jest to, że Michał nie pozostawia nas samych po kursie. Zawsze można liczyć na jego pomoc. Powiem więcej, on nam zadaje domowe zadania!! Super Facet, super kursy, gorąco polecam. Dziękuje Michał."

"Doskonały kurs. Przeprowadzony z werwą, merytoryczny, a przede wszystkim dostosowany do potrzeb rynku stomatologicznego. Gorąco polecam, gdyż w moim odczuciu jest to to jeden z najlepszych tego typu kursów na rynku."

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/Qitgjx50ESU" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

POZNAJ METODOLOGIĘ NAUCZANIA

Jak szkolimy?

Prezentacja programu na flipchartach.

Sprawdzone w praktyce standardy.

Możliwość zadawania pytań i wymiany doświadczeń.

Ćwiczenia indywidualne i zespołowe.

Praktyczne narzędzia menedżerskie. 

Wsparcie w procesie wdrożenia systemu rozmów i premiowego.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla każdego uczestnika szkolenia cz. I, 
który chce utrwalić lub powtórzyć nabytą wiedzę i przećwiczyć poznane narzędzia menedżerskie i/lub
  • dla każdego właściciela praktyki stomatologicznej,
  • dla manadżera personelu średniego.
Niezależnie od doświadczenia, którzy nie posiadają skutecznego systemu premiowego oraz nie wiedzą jak uczciwie i obiektywnie oceniać pracę współpracowników.

To szkolenie Ci nie pomoże, jeżeli:

  • nie masz czasu na wdrażanie nowej wiedzy,
  • nie chcesz poznać i wdrożyć sprawdzonego i motywującego systemu premiowego, który zapewni zaangażowanie pracowników w najważniejsze elementy zakresu obowiązków,
  • nie jesteś zainteresowany rozwojem kompetencji menedżerskich w zakresie prowadzenia rozmów indywidualnych i skutecznego zarządzania zespołem i praktyką

Poznaj opinie

jakości naszych kursów najlepiej świadczą liczne referencje od absolwentów naszych szkoleń, dlatego zapraszamy do ich lektury.

Ewa Andrzejewska

Lekarz, współwłaścicielka sieci klinik


"Uczestniczyłam w dwóch kursach skutecznego zarządzania. Pomogły mi nie tylko w zarządzaniu praktyką, ale również pomogły zrozumieć, że nie każdy czyta w moich myślach. Sposób przekazywania wiedzy, pełne zaangażowanie Michała i motywacja do wdrożenia kolejnych zmian w naszych praktykach jest niesamowita. Jak On to robi? Wszyscy byliśmy pod wielkim wrażeniem. A poza tym spotkałam tam wielu wspaniałych ludzi, którzy mają podobne problemy. Gorąco polecam! Jeszcze raz dziękuję Michał!"

Maciej Perek

Partner zarządzajacy w Dental Fraternity Stomatologia


"Michał - podnosisz standardy obsługi pacjenta nie tylko w teorii, ale również w praktyce, a dla mnie to drugie jest dużo ważniejsze. Cenię Twoją wiedzę empiryczną i to że masz praktyczne rozwiązania na problemy, które jak wiemy ma każdy prowadzący klinikę. Brałem udział w I i II części szkolenia managerskiego, a to doprowadziło Nas do zrobienia indywidualnego szkolenia dla członków zespołu, które przełożyło się na wyższą jakość obsługi pacjentów  większe wpływy finansowe w przychodni!!! Keep going!!!"

POZNAJ PROGRAM SZKOLENIA

Plan szkolenia

Jak zaspokoić 7 podstawowych potrzeb pacjenta

  • omówienie piramidy potrzeb w oparciu o typy osobowości

4 typy osobowości

  • wypełnienie testu
  • omówienie typów osobowości lekarzy i pacjentów

System 5 kroków Doskonałej Obsługi Pacjenta

  • dzielenie się doświadczeniem przez uczestników - ćwiczenie zespołowe
  • szczegółowe omówienie systemu

Ćwiczenia praktyczne

  • przywitanie pacjenta - model M.A.S.T.E.R i system skutecznego przepraszania
  • 7 zasad omawiania ankiety i wywiadu medycznego
  • 4-stopniowy model omawiania planu wizyty
  • przygotowanie pacjenta do wizyty - 8 elementów ‘Bussiness Class’ Asysty
  • standard optymalnego badania
  • omawianie problemu pacjenta i motywowanie do leczenia - model 3xP
  • przedstawienie planu leczenia - model S.K.O.K - trampolina do zwiększenia akceptacji planów leczenia
  • pożegnanie pacjenta - M.A.S.T.E.R finalnego wrażenia

Trójkąt budowy autorytetu przez lekarza

  • co buduje autorytet - ćwiczenie zespołowe
  • omówienie wszystkich elementów budujących zaufanie pacjenta

Radzenie sobie w trudnych sytuacjach z pacjentem

  • omówienie modelu skoncentrowanego na rozwiązaniach

80% sukcesu szkolenia to wdrożenie wiedzy,
dlatego ten kurs ma narzędzia wdrożeniowe.

MATERIAŁY I NARZĘDZIA

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma:

QUIZ WIEDZY

PROFIL OSOBOWOŚCI

ROZPISANE STANDARDY

ZALECENIA WDROŻENIOWE

WZÓR ANKIETY PACJENTA PIERWSZORAZOWEGO

FORMULARZ WSTĘPNEGO PLANU LECZENIA

DOSKONAŁA KONSUTLACJA I WIZYTA STOMATOLOGICZNA

System 5 kroków

Dlaczego pacjenci po badaniu nie decydują się na leczenie??

Poznaj najskuteczniejszy, sprawdzony w praktyce system Doskonałej Konsultacji i Wizyty Stomatologicznej. Wzorcowy model postępowania, który pozwoli Tobie w przewidywalny sposób, znacząco zwiększyć skuteczność akceptacji planów leczenia.

prowadzącym

Przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.

Jest dyplomowanym trenerem, coachem i wykładowcą Doskonałej Obsługi Pacjenta, Akademii Digital Smile Design oraz Akademii Dawsona Polska.


Od 16 lat zawodowo jest związany z psychologią komunikacji, sprzedaży oraz profesjonalnego zarządzania.

Przez 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła ilość leczonych pacjentów, realizując średnio 4 tys wizyt miesięcznie.

Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, dzięki czemu mogą lepiej pomagać swoim pacjentom. Nie jest lekarzem stomatologiem, jednocześnie ma doktorat z rezultatów.

Sprawdź na LinkedIn i Facebooku:

ZAMIEŃ PYTANIE W ODPOWIEDŹ

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Czy to szkolenie jest dla mnie jeśi nie mam zespołu specjalistów i duzejc kliniki?

Tak. Treści są tak przygotowane, aby były użyteczne w obu przypadkach. Naszym zdaniem w małych firmach wiedza tego typu jest nawet bardziej istotna, bo właśnie profesjonalizm w sprzedaży może pomóc wyprzedzić większe firmy.

W jakich godzinach odbywa się szkolenie?

Szkolenie odbędzie się od godziny 8 do godziny 16. Będzie zawierało 4 moduły po 2 godziny oraz 15 minut przerwy w każdym z nich. Jest szansa granicząca z pewnością, że zostaniemy live dużo dłużej niż do 16, tak aby odpowiedzieć na pytania uczestników. Szkolenie odbędzie się 14 grudnia 2021 roku.

Na jakiej platformie odbedzie się szkolenie?

Szkolenie odbędzie się na zoom. Z naszego doświadczenia daje najlepszą jakość połączenia i brak problemów z płynnością.

W jaki sposób otrzymam materiały?

Materiały są najważniejsze – to właśnie je będziemy omawiać w trakcie szkolenia. Dostaniesz je mailem na dzień przed rozpoczęciem.

Co jeżeli nie dam rady się pojawić?

Nie przejmuj się, szkolenie będzie nagrywane, tak aby każdy mógł do niego wrócić w dowolnym momencie w przyszłości. Zatem jeżeli nie będziesz mógł się pojawić, całą wiedzę nadrobisz z nagrania, a ewentualnie pytania będziesz mógł nam przesłać mailem.

Skąd mam wiedzieć, że to szkolenie jest wartościowe?

Szkolenie jest poprzedzone serią odcinków na kanale Przygody Przedsiębiorców i właśnie dla tej serii zostało stworzone. Gdyby sam kanał nie był wystarczający, warto nas sprawdzić w Podcaście Nowoczesna Sprzedaż i Marketing.

Czy treści na szkoleniu powielają się z podcastem?

Niektóre momenty mogą być powiązane, jednak wszystkie najważniejsze treści nigdy dotąd nie pojawiały się w Podcaście.

Czy wystawiacie fakturę VAT?

Oczywiście, przy zakupie biletu wystarczy wybrać odpowiednią opcję.

Czy będę musiał widoczny w kamerze?

Nie, do zadawania pytań zostanie udostępniony Chat. W wyjątkowych przypadkach możemy włączyć kamerę konkretnej osoby, ale tylko jeżeli sama wyrazi taką chęć.

Cena jest brutto czy netto?

Brutto🙂 Cena, którą widać na Landing Page, to wszystkie koszty szkolenia.

Dominika Furyk

Właścicielka Fisjo-Med

"Fantastyczne spotkanie o doskonałej rejestracji pacjenta. Intensywne i konkretne, pełne śmiechu, świetnych wniosków i rad. Po tym szybkim, 1-dniowym kursie jestem pełna dobrych emocji, gotowości do super pracy, bo pracuję w najlepszej klinice o najwyższych standardach, ha! Brawo Michał Katarzyński"

Edyta Bernatek

Lekarz stomatolog, właścicielka kliniki dentystycznej

"Nasza rejestratorka uczestniczyła w kursie - efekt rewelacyjny. Pacjenci zaopiekowani, a ja spokojna, nie ma nic cenniejszego. Polecam z czystym sumieniem.
Byłam na kursie i Michała z zarządzania praktyką. Kurs świetnie przygotowany"

10+

lat praktycznego doświadczenia i prowadzenia kursów w branży stomatologicznej

100+

indywidualnych audytów doradczych, analiz finansowych oraz kalkulacji cenników

130+

szkoleń zamkniętych 

zespołów rejestracji i całych

praktyk stomatologicznych

4000+

przeszkolonych właścicieli klinik, lekarzy, personelu rejestracji, asystentek i higienistek

Zobacz videorelacje z poprzednich szkoleń dla personelu rejestracji

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/YQuDSHfxg1g" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Arek Buziewicz

"Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłem w życiu. Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka. Kompetentny trener i konkretne przykłady. Z doświadczenia wiem, że to najlepsza oferta na polskim rynku. Z chęcią pojadę

na kolejne wydarzenia."

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/JHEcYbPuz68" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Michał  Nycz

"Bardzo polecam , każdy jeden kurs przeprowadzony profesjonalnie , przemyślanie, ogrom doświadczenia nie da się ukryć Michał lubi to co robi widać w tym pasje , zaangażowanie i chęć przekazania jak najwięcej w jak najkrótszym czasie. Żadna minuta nie była zmarnowana, adrenalina trzyma do samego końca.🙂"

Galeria

POBIERZ BEZPŁATNY E-BOOK

Wyrażam zgodę na wykorzystanie adresu email i otrzymywanie informacji środkami komunikacji elektronicznej w celu obsługi niniejszego zgłoszenia.

NAWIGACJA


Home

O nas
Kalendarz szkoleń
Referencje
Rada programowa
Wiedza
Kontakt


POBIERZ BEZPŁATNY

Excellent Patient Service sp. z o.o

Lubomirskiego 39 E

36-040, Boguchwała

Poland (PL)

NIP: 5170359961

POBIERZ E-BOOK

Pobierz bezpłatny e-book
"5 sposobów zwiększania rentowności praktyki".

Email* Pole wymagane!

GALERIA

©Michał Katarzyński. All Right Reserved 2023

Twój koszyk jest pusty Kontynuuj
Koszyk
Suma częściowa:
Zniżka 
Zniżka 
Pokaż szczegóły
- +
Wyprzedane