Oferujemy najbardziej
praktyczne kursy obsługowe
dla lekarzy dentystów
Oferujemy najbardziej
praktyczne kursy
skutecznego zarządzania
praktyką stomatologiczną
Poznaj system
profesjonalnej komunikacji
oraz Doskonałej Obsługi Pacjenta
80 % sukcesu szkolenia
to wdrożenie wiedzy
dlatego nasze szkolenia
mają narzędzia wdrożeniowe

SKUTECZNE ZARZĄDZANIE PRAKTYKĄ STOMATOLOGICZNĄ CZ. II SYSTEM PREMIOWY I ROZMÓW INDYWIDUALNYCH

Dla menedżerów i właścicieli praktyk stomatologicznych

O kursie:

Ten kurs znakomicie systematyzuje kluczowe kompetencje, które pomagają właścicielom i menedżerom skuteczniej zarządzać. Buduje wiedzę z zakresu wdrożenia i prowadzenia rozmów indywidualnych, które są najlepszą formą budowy i rozwoju zespołu. Praktyczna forma pozwala uczestnikom na trening konkretnych umiejętności, niezbędnych do profesjonalnego kierowania firmą lub zespołem.
Dodatkowo, w ramach kursu, zawarty jest przekazanie sprawdzonego systemu premiowego dla personelu średniego wraz ze wszystkimi założeniami.

Profil użytkownika:

Szkolenie przeznaczone jest dla każdego uczestnika pierwszej części kursu, który chce utrwalić lub powtórzyć nabytą wiedzę i przećwiczyć poznane narzędzia menedżerskie. Jeżeli dodatkowo nie masz skutecznego systemu premiowego oraz nie wiesz jak uczciwie i obiektywnie oceniać pracę Twoich współpracowników to ten kurs jest właśnie dla Ciebie.

Cele:

Nie boimy się stawiać sobie celów. Dążymy do doskonałości dlatego gwarantujemy Tobie:

  • Rozwój kompetencji menedżerskich w zakresie prowadzenia rozmów indywidualnych i skutecznego zarządzania zespołem i praktyką.
  • Poznanie i wdrożenie sprawdzonego i motywującego systemu premiowego, który zapewni zaangażowanie pracowników w najważniejsze elementy zakresu obowiązków.

Korzyści:

Po ukończonym szkoleniu uczestnicy potrafią:

  • Zaprezentować w atrakcyjny sposób przed zespołem i wdrożyć system rozmów indywidualnych.
  • Wdrożyć do praktyki bardzo uczciwy i motywujący system premiowy.
  • Przeprowadzić profesjonalną rozmowę indywidualną w oparciu o arkusz kompetencji dla każdego stanowiska /nasz autorski know how/ – Lekarz, Asystentka, Rejestracja.
  • Obiektywnie przyznawać premię w oparciu o obiektywną ocenę zaangażowania i kompetencji.
  • Angażować zespół do pracy za pomocą profesjonalnego narzędzia „4Jakiczas” /autorski know how/
  • Stosować model przywództwa sytuacyjnego i kształtować umiejętność doboru odpowiedniego stylu kierowania zespołem.

Metodologia:

Prezentacja programu szkolenia na flipchartach, 70% czasu to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, prowadzenie rozmów w oparciu o realne sytuacje z życia praktyki, wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami i trenerem, możliwość ustalenia własnego celu szkolenia oraz zadawania pytań.

Ćwiczenia praktyczne:

Wszystkie powyższe modele i narzędzia są w zespołach warsztatowo ćwiczone na sali szkoleniowej.
Po kursie trener udziela wsparcia w procesie wdrożenia systemu rozmów i premiowego.

Informacje ogólne

PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński
CZAS:
2 pełne dni
GODZINY:
9:00 - 18:00
ZAPEWNIAMY:
materiały szkoleniowe,
- catering, przekąski i lunch w restauracji
- przerwy kawowe i obiadowa
KWOTA INWESTYCJI:
  • 4490 PLN
REZERWACJA
BIORĘ UDZIAŁ W SZKOLENIU

Przeczytaj referencje

Zobacz film z recenzjami Kursantów:

  • Dorota Stankowska
  • Przemysław Stankowski
  • Hanna Sobota
  • Bartosz Cerkaski
Cofnij