SZKOLENIE STACJONARNE
SZKOLENIE STACJONARNE
To kurs pierwszego wyboru dla każdego lekarza dentysty oraz opiekuna pacjenta, który chce, aby pacjenci decydowali się na kompleksowe leczenia.
Otrzymasz sprawdzone rozwiązania jak optymalnie zaprezentować pacjentowi plan kompleksowego leczenia
oraz kosztorys niezależnie od kwoty całej terapii...
czy to będzie 30-50 czy 150 tys zł.
Każdy lekarz i opiekun pacjenta, który przedstawia
kompleksowe plany leczenia
powinien wiedzieć:
Warszawa 13.01.2023 - 9.00-18.00
To kurs pierwszego wyboru dla każdego lekarza dentysty oraz opiekuna pacjenta, który chce, aby pacjenci decydowali się na kompleksowe leczenia.
Otrzymasz sprawdzone rozwiązania jak optymalnie zaprezentować pacjentowi plan kompleksowego leczenia
oraz kosztorys niezależnie od kwoty całej terapii...
czy to będzie 30-50 czy 150 tys zł.
Każdy lekarz i opiekun pacjenta, który
przedstawia kompleksowe plany leczenia
powinien wiedzieć:
Jakich narzędzi używać, aby motywować pacjentów
Jak osiągnąć tzw efekt wow już na pierwszej wizycie
Jakie prezentacje, animacje, zdjęcia, kosztorysy prezentować i kiedy
Kiedy prezentować wstępny, kiedy kompleksowy a kiedy biologiczny plan leczenia
W jaki sposób budować wartość usług
Kiedy i w jaki sposób prezentować ceny i koszty całego leczenia
Jak rozmawiać o rabatach
Jak neutralizować obiekcje, że jest drogo ...
Co zrobić kiedy pacjent mówi, że musi się zastanowić
Co zrobić jak pacjent przerywa leczenie
Warszawa 13.01.2023 - 9.00-18.00
O jakości naszych kursów najlepiej świadczą liczne referencje od absolwentów naszych szkoleń, dlatego zapraszamy do ich lektury.
Agnieszka Kulik
Lekarz stomatolog, właścicielka sieci klinik
Exclusive Dental Studio
I choć zawsze byliśmy doskonali (SKROMNOŚĆ) i lubimy się doskonalić u najlepszych (PYCHA), dzięki temu szkoleniu będziemy doskonalsi (WIARA).
Cały zespół otrzymał receptę na doskonałą obsługę (RADOŚĆ) i będzie ją stosował każdego dnia (NADZIEJA).
A tak całkiem serio to polecam i bardzo dziękuję (MIŁOŚĆ)"
Łukasz Lassmann
Lekarz stomatolog, założyciel kliniki Dental Sense
oraz wykładowca Master Level
Na kurs managerski wybrałem się kilka miesięcy przed otwarciem, bo czułem, że to kurs na którym mogę się przygotować do kierowania kliniką.
Nie pomyliłem się!
Michał jest rewelacyjny.
Na Doskonałą Obsługę Pacjenta
wybrałem się z całą załogą Dental Sense, dzięki czemu nasi pacjenci do dzisiaj nie mogą się nadziwić!
Wielki szacun!"
Maciej Drosd
Lekarz stomatolog, właściciel sieci klinik stomatologicznych KSE i Drosd Clinic
Dorota Stankowska
Lekarz stomatolog, właścicielka Stankowscy&Białach Clinic
"Doskonała Obsługa Pacjenta, to unikalne i profesjonalne szkolenia, które sprawią, że przekazana tam pasja eksploduje Twój stomatologiczny biznes! Polecam się uczyć tylko od tych, którzy wyznaczają standardy!"
O jakości naszych kursów najlepiej świadczą liczne referencje od absolwentów naszych szkoleń, dlatego zapraszamy do ich lektury.
Agnieszka Kulik
Lekarz stomatolog, właścicielka sieci klinik
Exclusive Dental Studio
I choć zawsze byliśmy doskonali (SKROMNOŚĆ) i lubimy się doskonalić u najlepszych (PYCHA), dzięki temu szkoleniu będziemy doskonalsi (WIARA).
Cały zespół otrzymał receptę na doskonałą obsługę (RADOŚĆ) i będzie ją stosował każdego dnia (NADZIEJA).
A tak całkiem serio to polecam i bardzo dziękuję (MIŁOŚĆ)"
Łukasz Lassmann
Lekarz stomatolog, założyciel kliniki Dental Sense
oraz wykładowca Master Level
Na kurs managerski wybrałem się kilka miesięcy przed otwarciem, bo czułem, że to kurs na którym mogę się przygotować do kierowania kliniką.
Nie pomyliłem się!
Michał jest rewelacyjny.
Na Doskonałą Obsługę Pacjenta
wybrałem się z całą załogą Dental Sense, dzięki czemu nasi pacjenci do dzisiaj nie mogą się nadziwić!
Wielki szacun!"
Maciej Drosd
Lekarz stomatolog, właściciel sieci klinik stomatologicznych KSE i Drosd Clinic
Dorota Stankowska
Lekarz stomatolog, właścicielka Stankowscy&Białach Clinic
"Doskonała Obsługa Pacjenta, to unikalne i profesjonalne szkolenia, które sprawią, że przekazana tam pasja eksploduje Twój stomatologiczny biznes! Polecam się uczyć tylko od tych, którzy wyznaczają standardy!"
Warszawa 13.01.2023 - 9.00-18.00
Przemysław Stankowski
Lekarz stomatolog, wykładowca
Tomasz Cegielski
Lekarz stomatolog
"Uważam, że szkolenie DOP jest niezbędne jeśli chcesz świadomie kierować rozmową z pacjentem. Jeśli zdasz się na intuicję możesz ponieść porażkę. O wiele lepiej jest wiedzieć czego dany pacjent oczekuje i umieć mu to zaoferować. Pacjent rozumie i czuje się rozumiany! Wiemy wszyscy, jak często właśnie tego elementu brakuje!"
Tomasz Cegielski
Lekarz stomatolog
"Uważam, że szkolenie DOP jest niezbędne jeśli chcesz świadomie kierować rozmową z pacjentem. Jeśli zdasz się na intuicję możesz ponieść porażkę. O wiele lepiej jest wiedzieć czego dany pacjent oczekuje i umieć mu to zaoferować. Pacjent rozumie i czuje się rozumiany! Wiemy wszyscy, jak często właśnie tego elementu brakuje!"
Po ukończonym szkoleniu uczestnicy potrafią:
Warszawa 13.01.2023 - 9.00-18.00
PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński
MIEJSCE:
Centrum Konferencyjne Euro Centrum Office Complex
ul. Aleje Jerozolimskie 132/136
Warszawa
TERMIN:
13.01.2023
GODZINY:
9:00 - 18:00
PRZERWY:
11.00 - przerwa kawowa
13.30 - lunch
16.00 - przerwa kawowa
ZAPEWNIAMY:
- materiały szkoleniowe,
- przekąski,
- lunch w restauracji,
- przerwa kawowa
PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński
MIEJSCE:
Centrum Konferencyjne Euro Centrum Office Complex
ul. Aleje Jerozolimskie 132/136
Warszawa
TERMIN:
13.01.2023
GODZINY:
9:00 - 18:00
PRZERWY:
11.00 - przerwa kawowa
13.30 - lunch
16.00 - przerwa kawowa
ZAPEWNIAMY:
- materiały szkoleniowe,
- przekąski,
- lunch w restauracji,
- przerwa kawowa
MATERIAŁY I NARZĘDZIA
POZNAJ METODOLOGIĘ NAUCZANIA
Prezentacja programu na flipchartach oraz rzutniku.
Sprawdzone w praktyce standardy
Możliwość zadawania pytań
Ćwiczenia indywidualne i zespołowe.
Praktyczne narzędzia komunikacyjne.
Gotowe wzory prezentacji
Warszawa 13.01.2023 - 9.00-18.00
Przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.
Jest autorem i wykładowcą Akademii Rentownej Praktyki Stomatologicznej, Doskonałej Obsługi Pacjenta, Akademii Digital Smile Design oraz Akademii Dawsona Polska.
Od 10 lat specjalizuje się w rozwoju rentownych praktyk stomatologicznych.
Przez ponad 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła liczbę leczonych pacjentów.
Zrealizował ponad 140 zamkniętych projektów szkoleniowych a podczas uroczystej gali uhonorował prestiżową nagrodą "Serca Doskonałej Obsługi Pacjenta" wiodące praktyki stomatologiczne z całej Polski, a w jego wykładach i kursach z zarządzania oraz komunikacji z pacjentem wzięło udział ponad 4 000 właścicieli praktyk, lekarzy dentystów, asystentek, higienistek oraz personelu rejestracji.
Jest jednym z pomysłodawców i twórców IQ DENTAL - innowacyjnego programu do obsługi gabinetów stomatologicznych.
Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, dzięki czemu mogą lepiej pomagać swoim pacjentom. Nie jest lekarzem stomatologiem, jednocześnie ma doktorat z rezultatów.
Przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.
Jest dyplomowanym trenerem, coachem i wykładowcą Doskonałej Obsługi Pacjenta, Akademii Digital Smile Design oraz Akademii Dawsona Polska.
Od 16 lat zawodowo jest związany z psychologią komunikacji, sprzedaży oraz profesjonalnego zarządzania.
Przez 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła ilość leczonych pacjentów, realizując średnio 4 tys wizyt miesięcznie.
Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, dzięki czemu mogą lepiej pomagać swoim pacjentom. Nie jest lekarzem stomatologiem, jednocześnie ma doktorat z rezultatów.
Czy to szkolenie jest dla mnie jeśli nie mam dużego zespołu lekarzy i dużej praktyki?
Tak. Treści są tak przygotowane, aby były użyteczne w obu przypadkach. Naszym zdaniem w praktyce każdej wielkości wiedza tego typu jest bardzo istotna, bo właśnie profesjonalizm w funkcjonowaniu decyduje o sukcesie.
Skąd mam wiedzieć, że to szkolenie jest wartościowe?
Materiały oraz warsztaty są bardzo praktyczne i bazują na codziennych najlepszych i skutecznych narzędziach. W ramach wdrożenia przekazywane są wzory prezentacji planów leczenia oraz kosztorysów.
Wystarczy je wdrożyć i na pewno wzrośnie liczba akceptacji kompleksowych planów leczenia.
W jakich godzinach odbywa się szkolenie, czy jest catering?
Szkolenie odbędzie się od godziny 9.00 do godziny 18.00. Będzie zawierało 2 przerwy kawowe z przekąskami około 11.00 oraz 16.00 a przerwa na lunch będzie trwała 45 minut i rozpocznie się o 13.30
Czy wystawiacie fakturę VAT?
Oczywiście, przy zakupie kursu wystarczy uzupełnić dane do faktury.
Co jeżeli nie wezmę udziału?
W takim wypadku będzie możliwość dołączenia do następnej edycji tego kursu.