Zadzwoń: +48 22 230 26 50

BEZPŁATNA KONSULTACJA

   Zadzwoń: +48 22 230 26 50

SZKOLENIE STACJONARNE

Przedstawianie

kompleksowych planów
leczenia

SZKOLENIE STACJONARNE

Przedstawianie

kompleksowych planów
leczenia

To kurs pierwszego wyboru dla każdego lekarza dentysty oraz opiekuna pacjenta, który chce, aby pacjenci decydowali się na kompleksowe leczenia.


Otrzymasz sprawdzone rozwiązania jak optymalnie zaprezentować pacjentowi plan kompleksowego leczenia

oraz kosztorys niezależnie od kwoty całej terapii...

czy to będzie 30-50 czy 150 tys zł.

Każdy lekarz i opiekun pacjenta, który przedstawia

kompleksowe plany leczenia

 powinien wiedzieć:


  • Jakich narzędzi używać, aby motywować pacjentów 
  • Jak osiągnąć tzw efekt wow już na pierwszej wizycie
  • Jakie prezentacje, animacje, zdjęcia, kosztorysy prezentować i kiedy
  • Kiedy prezentować wstępny, kiedy kompleksowy a kiedy biologiczny plan leczenia
  • W jaki sposób budować wartość usług 
  • Kiedy i w jaki sposób prezentować ceny i koszty całego leczenia
  • Jak rozmawiać o rabatach
  • Jak neutralizować obiekcje, że jest drogo 
  • Co zrobić kiedy pacjent mówi, że musi się zastanowić
  • Co zrobić jak pacjent przerywa leczenie

Warszawa 13.01.2023 - 9.00-18.00

To kurs pierwszego wyboru dla każdego lekarza dentysty oraz opiekuna pacjenta, który chce, aby pacjenci decydowali się na kompleksowe leczenia.


Otrzymasz sprawdzone rozwiązania jak optymalnie zaprezentować pacjentowi plan kompleksowego leczenia

oraz kosztorys niezależnie od kwoty całej terapii...

czy to będzie 30-50 czy 150 tys zł.

Każdy lekarz i opiekun pacjenta, który

przedstawia kompleksowe plany leczenia

 powinien wiedzieć:


 Jakich narzędzi używać, aby motywować pacjentów 

Jak osiągnąć tzw efekt wow już na pierwszej wizycie

 Jakie prezentacje, animacje, zdjęcia, kosztorysy prezentować i kiedy

 Kiedy prezentować wstępny, kiedy kompleksowy a kiedy biologiczny plan leczenia

 W jaki sposób budować wartość usług 

Kiedy i w jaki sposób prezentować ceny i koszty całego leczenia

Jak rozmawiać o rabatach

Jak neutralizować obiekcje, że jest drogo ...

Co zrobić kiedy pacjent mówi, że musi się zastanowić

Co zrobić jak pacjent przerywa leczenie

Warszawa 13.01.2023 - 9.00-18.00

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla każdego lekarza dentysty, 
  • dla opiekunów pacjenta
Niezależnie od doświadczenia, którzy chcą zwiększyć swoją efektywność akceptacji kompleksowych planów leczenia

Poznaj opinie

jakości naszych kursów najlepiej świadczą liczne referencje od absolwentów naszych szkoleń, dlatego zapraszamy do ich lektury.

Agnieszka Kulik

Lekarz stomatolog, właścicielka sieci klinik

Exclusive Dental Studio


"Udział w szkoleniu wewnętrznym członków zespołu Exclusive Dental Studio był bardzo dobrą decyzją!

I choć zawsze byliśmy doskonali (SKROMNOŚĆ) i lubimy się doskonalić u najlepszych (PYCHA), dzięki temu szkoleniu będziemy doskonalsi (WIARA). 

Cały zespół otrzymał receptę na doskonałą obsługę (RADOŚĆ) i będzie ją stosował każdego dnia (NADZIEJA).

A tak całkiem serio to polecam i bardzo dziękuję (MIŁOŚĆ)"

Łukasz Lassmann

Lekarz stomatolog, założyciel kliniki Dental Sense

oraz wykładowca Master Level


"Otworzyłem niedawno klinikę Dental Sense.

Na kurs managerski wybrałem się kilka miesięcy przed otwarciem, bo czułem, że to kurs na którym mogę się przygotować do kierowania kliniką. 

Nie pomyliłem się!

Michał jest rewelacyjny.

Na Doskonałą Obsługę Pacjenta

wybrałem się z całą załogą Dental Sense, dzięki czemu nasi pacjenci do dzisiaj nie mogą się nadziwić!

Wielki szacun!"

Maciej Drosd

Lekarz stomatolog, właściciel sieci klinik stomatologicznych KSE i Drosd Clinic


"Szkolenie zamknięte dla mojego zespołu to zastrzyk ogromnej ilości energii.
Przedstawienie planu leczenia nigdy(!) nie było tak czytelne dla pacjenta, a zarazem tak efektywne. Moim zdaniem to najlepsza metoda zadbania o zdrowie naszych pacjentów. Poza wiedzą zawodową, bez której okazuje się w zasadzie nie można funkcjonować, największym skarbem szkolenia jest integracja. 
Dzięki atmosferze szkolenia i otwartości trenera  team spirit wszedł na niespotykany wcześniej poziom.  Jestem zachwycony! "

Dorota Stankowska

Lekarz stomatolog, właścicielka Stankowscy&Białach Clinic

"Doskonała Obsługa Pacjenta, to unikalne i profesjonalne szkolenia, które sprawią, że przekazana tam pasja eksploduje Twój stomatologiczny biznes! Polecam się uczyć tylko od tych, którzy wyznaczają standardy!"

Bartłomiej Karaś

Lekarz stomatolog, wykładowca

"Spotkanie z Michałem na DOP było jednym z milowych kroków w moim rozwoju stomatologicznym. Przedstawienie dla mnie tak trudnego zagadnienia, jakim jest komunikacja, w tak przystępny i kreatywny sposób, to coś fantastycznego"

Poznaj opinie

jakości naszych kursów najlepiej świadczą liczne referencje od absolwentów naszych szkoleń, dlatego zapraszamy do ich lektury.

Agnieszka Kulik

Lekarz stomatolog, właścicielka sieci klinik

Exclusive Dental Studio


"Udział w szkoleniu wewnętrznym członków zespołu Exclusive Dental Studio był bardzo dobrą decyzją!

I choć zawsze byliśmy doskonali (SKROMNOŚĆ) i lubimy się doskonalić u najlepszych (PYCHA), dzięki temu szkoleniu będziemy doskonalsi (WIARA). 

Cały zespół otrzymał receptę na doskonałą obsługę (RADOŚĆ) i będzie ją stosował każdego dnia (NADZIEJA).

A tak całkiem serio to polecam i bardzo dziękuję (MIŁOŚĆ)"

Łukasz Lassmann

Lekarz stomatolog, założyciel kliniki Dental Sense

oraz wykładowca Master Level


"Otworzyłem niedawno klinikę Dental Sense.

Na kurs managerski wybrałem się kilka miesięcy przed otwarciem, bo czułem, że to kurs na którym mogę się przygotować do kierowania kliniką. 

Nie pomyliłem się!

Michał jest rewelacyjny.

Na Doskonałą Obsługę Pacjenta

wybrałem się z całą załogą Dental Sense, dzięki czemu nasi pacjenci do dzisiaj nie mogą się nadziwić!

Wielki szacun!"

Maciej Drosd

Lekarz stomatolog, właściciel sieci klinik stomatologicznych KSE i Drosd Clinic


"Szkolenie zamknięte dla mojego zespołu to zastrzyk ogromnej ilości energii.
Przedstawienie planu leczenia nigdy(!) nie było tak czytelne dla pacjenta, a zarazem tak efektywne. Moim zdaniem to najlepsza metoda zadbania o zdrowie naszych pacjentów. Poza wiedzą zawodową, bez której okazuje się w zasadzie nie można funkcjonować, największym skarbem szkolenia jest integracja. 
Dzięki atmosferze szkolenia i otwartości trenera  team spirit wszedł na niespotykany wcześniej poziom.  Jestem zachwycony! "

Dorota Stankowska

Lekarz stomatolog, właścicielka Stankowscy&Białach Clinic

"Doskonała Obsługa Pacjenta, to unikalne i profesjonalne szkolenia, które sprawią, że przekazana tam pasja eksploduje Twój stomatologiczny biznes! Polecam się uczyć tylko od tych, którzy wyznaczają standardy!"

Bartłomiej Karaś

Lekarz stomatolog, wykładowca

"Spotkanie z Michałem na DOP było jednym z milowych kroków w moim rozwoju stomatologicznym. Przedstawienie dla mnie tak trudnego zagadnienia, jakim jest komunikacja, w tak przystępny i kreatywny sposób, to coś fantastycznego"

Warszawa 13.01.2023 - 9.00-18.00

Zobacz videorelacje ze szkoleń dla lekarzy dentystów

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/qvYN1UIFK9Y" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Przemysław Stankowski

Lekarz stomatolog, wykładowca

"Doskonała Obsługa Pacjenta to recepta na sukces
Twojego gabinetu. Te szkolenia krok po kroku wprowadzą Cię w przewidywalne i skuteczne relacje z Twoimi Pacjentami. Stwórz najlepszy zespół dla Twoich
pacjentów!"

Tomasz Cegielski

Lekarz stomatolog

"Uważam, że szkolenie DOP jest niezbędne jeśli chcesz świadomie kierować rozmową z pacjentem. Jeśli zdasz się na intuicję możesz ponieść porażkę. O wiele lepiej jest wiedzieć czego dany pacjent oczekuje i umieć mu to zaoferować. Pacjent rozumie i czuje się rozumiany! Wiemy wszyscy, jak często właśnie tego elementu brakuje!"

Zobacz videorelacje ze szkoleń dla lekarzy dentystów

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/qvYN1UIFK9Y" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Przemysław Stankowski

Lekarz stomatolog, wykładowca

"Doskonała Obsługa Pacjenta to recepta na sukces
Twojego gabinetu. Te szkolenia krok po kroku wprowadzą Cię w przewidywalne i skuteczne relacje z Twoimi Pacjentami. Stwórz najlepszy zespół dla Twoich
pacjentów!"

Tomasz Cegielski

Lekarz stomatolog

"Uważam, że szkolenie DOP jest niezbędne jeśli chcesz świadomie kierować rozmową z pacjentem. Jeśli zdasz się na intuicję możesz ponieść porażkę. O wiele lepiej jest wiedzieć czego dany pacjent oczekuje i umieć mu to zaoferować. Pacjent rozumie i czuje się rozumiany! Wiemy wszyscy, jak często właśnie tego elementu brakuje!"

KORZYŚCI

Po ukończonym szkoleniu uczestnicy potrafią:

 Prezentować wstępny a następnie  kompleksowy plan leczenia

Przedstawić problem stomatologiczny, aby pacjent był zmotywowany do rozpoczęcia leczenia

Bez problemu rozmawiać o wysokich kosztach leczenia  oraz o rabatach

Optymalnie przygotować prezentację planu leczenia oraz kosztorys

Skutecznie budować wartość usług i kompleksowego planu leczenia

Używać narzędzi do motywowania pacjentów do rozpoczęcia i zakończenia planu leczenia.

Warszawa 13.01.2023 - 9.00-18.00

Informacje ogólne

PROWADZĄCY:

Michał Katarzyński


MIEJSCE:

Centrum Konferencyjne Euro Centrum Office Complex

ul. Aleje Jerozolimskie 132/136

Warszawa


TERMIN:

13.01.2023


GODZINY:

9:00 - 18:00


PRZERWY:

11.00 - przerwa kawowa

13.30 - lunch

16.00 - przerwa kawowa 


ZAPEWNIAMY:

- materiały szkoleniowe,

- przekąski, 

- lunch w restauracji,

- przerwa kawowa

Informacje ogólne

PROWADZĄCY:

Michał Katarzyński


MIEJSCE:

Centrum Konferencyjne Euro Centrum Office Complex

ul. Aleje Jerozolimskie 132/136

Warszawa


TERMIN:

13.01.2023


GODZINY:

9:00 - 18:00


PRZERWY:

11.00 - przerwa kawowa

13.30 - lunch

16.00 - przerwa kawowa 


ZAPEWNIAMY:

- materiały szkoleniowe,

- przekąski, 

- lunch w restauracji,

- przerwa kawowa

80% sukcesu szkolenia to wdrożenie wiedzy,
dlatego ten kurs ma narzędzia wdrożeniowe.

MATERIAŁY I NARZĘDZIA

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma:

WZÓR WSTĘPNEGO PLANU LECZENIA

WZÓR KOMPLEKSOWEGO PLANU LECZENIA

5 PREZENTACJI  DLA PACJENTÓW

ZALECENIA WDROŻENIOWE

WZÓR ANKIETY MOTYWACJI

PREZENTACJĘ Z KURSU

Plan szkolenia

Droga pacjenta

omówienie drogi pacjenta od rejestracji, przez konsultacje,

        pierwsze leczenia i kompleksowy  plan leczenia

Plan szkolenia

Droga pacjenta

  • omówienie drogi pacjenta od rejestracji, przez konsultacje,

        pierwsze leczenia i kompleksowy  plan leczenia

Rodzaje planów leczenia 

  • omówienie rodzajów planów leczenia i kiedy jaki stosować

Rodzaje planów leczenia 

  • omówienie rodzajów planów leczenia i kiedy jaki stosować

Kompleksowy plan leczenia  i kosztorys 

  • omówienie struktury planu leczenia oraz kosztorysu

Kompleksowy plan leczenia  i kosztorys 

  • omówienie struktury planu leczenia oraz kosztorysu

Ćwiczenia praktyczne

  • budowanie wartości usług - model 5-7 gwiazdkowy plan wizyty
  • rozpisanie Drogi Pacjenta
  • rozpisanie rodzajów planów leczenia
  • przedstawianie kompleksowych planów leczenia

Ćwiczenia praktyczne

  • budowanie wartości usług - model 5-7 gwiazdkowy plan wizyty
  • rozpisanie Drogi Pacjenta
  • rozpisanie rodzajów planów leczenia
  • przedstawianie kompleksowych planów leczenia

Rabaty i Drogo 

  • omówienie sposobów neutralizacji obiekcji model 4 x U

Rabaty i Drogo 

  • omówienie sposobów neutralizacji obiekcji model 4 x U

Radzenie sobie w trudnych sytuacjach z pacjentem

  • omówienie modelu skoncentrowanego na rozwiązaniach

To szkolenie Ci nie pomoże, jeżeli:

  • nie masz czasu na wdrażanie nowej wiedzy,
  • nie zależy Ci na satysfakcji swoich pacjentów,
  • nie chcesz motywować pacjentów do leczenia,
  • nie jesteś zainteresowany rozwojem praktyki i podniesieniem standardów obsługi swoich pacjentów.

POZNAJ METODOLOGIĘ NAUCZANIA

Jak szkolimy?

Prezentacja programu na flipchartach oraz rzutniku.

Sprawdzone w praktyce standardy

Możliwość zadawania pytań

Ćwiczenia indywidualne i zespołowe.

Praktyczne narzędzia komunikacyjne. 

Gotowe wzory prezentacji

Warszawa 13.01.2023 - 9.00-18.00

prowadzącym

Przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.

Jest autorem i wykładowcą Akademii Rentownej Praktyki Stomatologicznej, Doskonałej Obsługi Pacjenta, Akademii Digital Smile Design oraz Akademii Dawsona Polska.

Od 10 lat specjalizuje się w rozwoju rentownych praktyk stomatologicznych.


Przez ponad 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła liczbę leczonych pacjentów.


Zrealizował ponad 140 zamkniętych projektów szkoleniowych a podczas uroczystej gali uhonorował prestiżową nagrodą "Serca Doskonałej Obsługi Pacjenta" wiodące praktyki stomatologiczne z całej Polski,  a w jego wykładach i kursach z zarządzania oraz komunikacji z pacjentem wzięło udział ponad 4 000 właścicieli praktyk, lekarzy dentystów, asystentek, higienistek oraz personelu rejestracji.


Jest jednym z pomysłodawców i twórców IQ DENTAL - innowacyjnego programu do obsługi gabinetów stomatologicznych.


Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, dzięki czemu mogą lepiej pomagać swoim pacjentom. Nie jest lekarzem stomatologiem, jednocześnie ma doktorat z rezultatów.

prowadzącym

Przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.

Jest dyplomowanym trenerem, coachem i wykładowcą Doskonałej Obsługi Pacjenta, Akademii Digital Smile Design oraz Akademii Dawsona Polska.


Od 16 lat zawodowo jest związany z psychologią komunikacji, sprzedaży oraz profesjonalnego zarządzania.

Przez 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła ilość leczonych pacjentów, realizując średnio 4 tys wizyt miesięcznie.

Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, dzięki czemu mogą lepiej pomagać swoim pacjentom. Nie jest lekarzem stomatologiem, jednocześnie ma doktorat z rezultatów.

ZAMIEŃ PYTANIE W ODPOWIEDŹ

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Czy to szkolenie jest dla mnie jeśli nie mam dużego zespołu lekarzy i dużej praktyki?

Tak. Treści są tak przygotowane, aby były użyteczne w obu przypadkach. Naszym zdaniem w praktyce każdej wielkości wiedza tego typu jest bardzo istotna, bo właśnie profesjonalizm w funkcjonowaniu decyduje o sukcesie. 

Skąd mam wiedzieć, że to szkolenie jest wartościowe?

Materiały oraz warsztaty są bardzo praktyczne i bazują na codziennych najlepszych i skutecznych narzędziach. W ramach wdrożenia przekazywane są wzory prezentacji planów leczenia oraz kosztorysów.

Wystarczy je wdrożyć i na pewno wzrośnie liczba akceptacji kompleksowych planów leczenia. 

W jakich godzinach odbywa się szkolenie, czy jest catering?

Szkolenie odbędzie się od godziny 9.00 do godziny 18.00. Będzie zawierało 2 przerwy kawowe z przekąskami około 11.00 oraz 16.00 a przerwa na lunch będzie trwała 45 minut i rozpocznie się o 13.30

Czy wystawiacie fakturę VAT?

Oczywiście, przy zakupie kursu wystarczy uzupełnić dane do faktury.

Co jeżeli nie wezmę udziału?

W takim wypadku będzie możliwość dołączenia do następnej edycji tego kursu.

Dominika Furyk

Właścicielka Fisjo-Med

"Fantastyczne spotkanie o doskonałej rejestracji pacjenta. Intensywne i konkretne, pełne śmiechu, świetnych wniosków i rad. Po tym szybkim, 1-dniowym kursie jestem pełna dobrych emocji, gotowości do super pracy, bo pracuję w najlepszej klinice o najwyższych standardach, ha! Brawo Michał Katarzyński"

Edyta Bernatek

Lekarz stomatolog, właścicielka kliniki dentystycznej

"Nasza rejestratorka uczestniczyła w kursie - efekt rewelacyjny. Pacjenci zaopiekowani, a ja spokojna, nie ma nic cenniejszego. Polecam z czystym sumieniem.
Byłam na kursie i Michała z zarządzania praktyką. Kurs świetnie przygotowany"

10+

lat praktycznego doświadczenia i prowadzenia kursów w branży stomatologicznej

100+

indywidualnych audytów doradczych, analiz finansowych oraz kalkulacji cenników

130+

szkoleń zamkniętych 

zespołów rejestracji i całych

praktyk stomatologicznych

4000+

przeszkolonych właścicieli klinik, lekarzy, personelu rejestracji, asystentek i higienistek

Zobacz videorelacje z poprzednich szkoleń dla personelu rejestracji

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/YQuDSHfxg1g" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Arek Buziewicz

"Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłem w życiu. Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka. Kompetentny trener i konkretne przykłady. Z doświadczenia wiem, że to najlepsza oferta na polskim rynku. Z chęcią pojadę

na kolejne wydarzenia."

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/JHEcYbPuz68" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Michał  Nycz

"Bardzo polecam , każdy jeden kurs przeprowadzony profesjonalnie , przemyślanie, ogrom doświadczenia nie da się ukryć Michał lubi to co robi widać w tym pasje , zaangażowanie i chęć przekazania jak najwięcej w jak najkrótszym czasie. Żadna minuta nie była zmarnowana, adrenalina trzyma do samego końca.🙂"

Galeria

POBIERZ BEZPŁATNY E-BOOK

Wyrażam zgodę na wykorzystanie adresu email i otrzymywanie informacji środkami komunikacji elektronicznej w celu obsługi niniejszego zgłoszenia.

NAWIGACJA


Home

O nas
Kalendarz szkoleń
Referencje
Rada programowa
Wiedza
Kontakt


POBIERZ BEZPŁATNY

Excellent Patient Service sp. z o.o

Lubomirskiego 39 E

36-040, Boguchwała

Poland (PL)

NIP: 5170359961

POBIERZ E-BOOK

Pobierz bezpłatny e-book
"5 sposobów zwiększania rentowności praktyki".

Email* Pole wymagane!

GALERIA

©Michał Katarzyński. All Right Reserved 2023

Twój koszyk jest pusty Kontynuuj
Koszyk
Suma częściowa:
Zniżka 
Zniżka 
Pokaż szczegóły
- +
Wyprzedane