Oferujemy najbardziej
praktyczne kursy obsługowe
dla lekarzy dentystów
Poznaj NOWĄ JAKOŚĆ kursów skutecznego zarządzania
praktyką stomatologiczną
Poznaj system
profesjonalnej komunikacji
oraz Doskonałej Obsługi Pacjenta
80 % sukcesu szkolenia
to wdrożenie wiedzy!
dlatego nasze szkolenia
mają narzędzia wdrożeniowe
Gwarantujemy bezpieczną i doskonałą atmosferę sprzyjającą nauce!
Nasze kursy zmieniają życie na lepsze!

DOSKONAŁA WIZYTA PROFILAKTYCZNA I STOMATOLOGICZNA

Dla higienistek i asystentek stomatologicznych

O kursie:

Ten kurs znakomicie systematyzuje standardy przeprowadzenia doskonałej wizyty profilaktycznej oraz

Buduje wiedzę z zakresu fundamentów profesjonalnej komunikacji z pacjentem. Praktyczna forma pozwala uczestniczkom na trening konkretnych umiejętności, niezbędnych do oferowania Doskonałej Obsługi Pacjenta i obopólnej satysfakcji z wizyty higienizacyjnej.

Profil użytkownika:

Szkolenie przeznaczone jest dla każdej higienistki i asystentki stomatologicznej,/niezależnie od doświadczenia/która chce zwiększyć swoją efektywność zrozumiałej komunikacji oraz otrzymać najlepsze na rynku wzorce postępowania z pacjentem profilaktycznym i stomatologicznym.

Cele:

  • Rozwój kompetencji komunikacyjnych przez higienistki i asystentki stomatologiczne oraz poznanie systemu 5 wzorcowych kroków Doskonałej Wizyty profilaktycznej i stomatologicznej.
  • Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających motywowanie Pacjenta do dbałości o higienę jamy ustnej, zachęcenie pacjenta do zabiegu wybielania, kolejnych zabiegów higienizacyjnych oraz o przychodzenie na regularne kontrole profilaktyczne.

Korzyści:

Po szkoleniu uczestnicy potrafią:

  • Wzorcowo przeprowadzić kolejność wizyty – 5 kroków Doskonałej Obsługi Pacjenta
  • Profesjonalnie budować autorytet i poznawać oczekiwania Pacjenta
  • Rozpoznać dominujące typy osobowości pacjentów, wiedząc na jakie elementy zwracać uwagę w komunikacji
  • Przedstawić problem higieny jamy ustnej, aby Pacjent był zmotywowany do wykonania zabiegu i regularnych kontroli.
  • Skutecznie zaprezentować usługi higienizacji oraz wybielania, aby Pacjent je rozumiał i zaakceptował
  • Przeprowadzić profesjonalną demonstrację szczotkowania i nitkowania – model angażujący pacjenta.
  • Przezwyciężać trudne sytuacje z pacjentami w oparciu o model koncentrowania się na rozwiązaniach.

Metodologia:

Prezentacja programu szkolenia na flipchartach, ćwiczenia indywidualne i zespołowe, praktyczne narzędzia komunikacyjne poparte licznymi przykładami z życia, prezentacja zdjęć i przypadków, dyskusje prowadzone przez trenera, możliwość ustalenia własnego celu szkolenia oraz zadawania pytań.

Program kursu:

4 dominujące typy osobowości
  • Wypełnienie testu
  • Omówienie dominujących typów osobowości uczestniczek i pacjentów
Jak zaspokoić 7 podstawowych potrzeb pacjentów
  • Omówienie piramidy 7 potrzeb pacjentów w oparciu o typy osobowości
System 5 kroków Doskonałej Obsługi Pacjenta
  • Dzielenie się doświadczeniem przez uczestników - ćwiczenie zespołowe Szczegółowe omówienie systemu
Ćwiczenia praktyczne
  • Przywitanie pacjenta - modele MASTER pierwszego wrażenia i system skutecznego przepraszania za spóźnienie
  • 4 stopniowy model omawiania planu wizyty profilaktycznej
  • Przygotowania pacjenta do wizyty - 8 elementów “Bussiness Class” Higienistki
  • Omawianie problemu pacjenta i motywowanie do zabiegu higienizacji - model 3 x P
  • Proponowanie zabiegu wybielania - Model SKOK – trampolina do zwiększania ilości wybielań,
  • Pożegnanie pacjenta - M.A.S.T.E.R ostatniego wrażenia
Trójkąt budowy autorytetu przez Higienistkę
  • Co buduje autorytet - ćwiczenie zespołowe
  • Omówienie wszystkich elementów budujących zaufanie pacjenta
Radzenie sobie w trudnych sytuacjach z Pacjentami
  • Omówienie modelu skoncentrowanego na rozwiązaniach

Informacje ogólne

PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński​
CZAS:
2 pełne dni
GODZINY:
9:00 - 18:00
KWOTA INWESTYCJI:
  • 1990 PLN
REZERWACJA
BIORĘ UDZIAŁ W SZKOLENIU

Przeczytaj referencje

Zobacz film z recenzjami Kursantów:

  • Dorota Stankowska
  • Przemysław Stankowski
  • Hanna Sobota
  • Bartosz Cerkaski
Cofnij

DOSKONAŁA WIZYTA HIGIENIZACYJNA I STOMATOLOGICZNA​​

SYSTEM 5 KROKÓW

Dlaczego pacjenci po zabiegu higienizacji nie przychodzą na kontrolę lub na kolejne zabiegi??

Poznaj najskuteczniejszy, sprawdzony w praktyce system Doskonałej Wizyty higienizacyjnej i stomatologicznej. Wzorcowy model postępowania ,który pozwoli Tobie w przewidywalny sposób, znacząco zwiększyć ilość pacjentów, którzy regularnie przychodzą na kontrole lub decydują się na kolejne zabiegi higienizacyjne oraz wybielania zębów.