Oferujemy najbardziej
praktyczne kursy obsługowe
dla lekarzy dentystów
Poznaj NOWĄ JAKOŚĆ kursów skutecznego zarządzania
praktyką stomatologiczną
Poznaj system
profesjonalnej komunikacji
oraz Doskonałej Obsługi Pacjenta
80 % sukcesu szkolenia
to wdrożenie wiedzy!
dlatego nasze szkolenia
mają narzędzia wdrożeniowe
Gwarantujemy bezpieczną i doskonałą atmosferę sprzyjającą nauce!
Nasze kursy zmieniają życie na lepsze!

DOSKONAŁA REJESTRACJA STOMATOLOGICZNA

Dla personelu rejestracji stomatologicznej

O kursie:

Ten kurs znakomicie systematyzuje standardy prowadzenia rozmów telefonicznych, aby pacjent umówił się i przyszedł na wizytę. Buduje wiedzę z zakresu fundamentów profesjonalnej komunikacji i obsługi pacjenta w rejestracji i poczekalni. Praktyczna forma pozwala uczestniczkom na trening konkretnych umiejętności, niezbędnych do oferowania Doskonałej Obsługi Pacjenta przez personel rejestracji.

Duża ilość ćwiczeń praktycznych realnie buduje kompetencje personelu rejestracji, a przekazane po kursie materiały wdrożeniowe oraz scenariusze rozmów telefonicznych to doskonałe narzędzia do codziennej pracy.

 

Profil użytkownika:

Szkolenie przeznaczone jest dla każdej rejestratorki /niezależnie od doświadczenia/, która chce zwiększyć swoją efektywność zrozumiałej komunikacji oraz otrzymać najlepsze na rynku wzorce postępowania z pacjentem stomatologicznym.

Cele:

Nie boimy się stawiać sobie celów. Dążymy do doskonałości dlatego gwarantujemy Tobie:

  • Rozwój kompetencji komunikacyjnych przez personel rejestracji oraz poznanie systemu 3 wzorcowych kroków Doskonałej Rejestracji Stomatologicznej.
  • Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających zachęcenie pacjenta do zapisania się na wizytę, akurat w Twojej praktyce.
  • Poznanie najlepszych standardów i praktycznych wzorców ułatwiających pracę każdej rejestratorce.

Korzyści:

Po ukończonym szkoleniu uczestniczki potrafią:

  • Idealnie przeprowadzić rozmowę telefoniczną z pacjentem pierwszorazowym – wybadać potrzeby i skutecznie zaprezentować ofertę praktyki.
  • Optymalnie zarejestrować pacjenta – pomóc przy wypełnieniu ankiety, zaprezentować wszystkie udogodnienia i zadbać o miłą atmosferę w poczekalni.
  • Rozpoznawać 4 dominujące typy osobowości i dzięki temu profesjonalnie budować autorytet i relacje z pacjentami.
  • Empatycznie obsłużyć „pacjenta bólowego” – skutecznie przeprowadzić wywiad oraz zaproponować adekwatny termin.
  • W przypadku spóźnień zastosować w praktyce System Skutecznego Przepraszania.
  • Rozwiązywać trudne sytuacje z pacjentami w oparciu o model ich przezwyciężania – ponieważ nie ma trudnych pacjentów, są tylko trudne sytuacje.

Informacje ogólne

PROWADZĄCY:
Oskar Jankowiak
Michał Katarzyński
CZAS:
1 pełny dzień
GODZINY:
9:00 - 18:00
ZAPEWNIAMY:
materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia kursu
catering, przekąski i lunch w restauracji,
przerwy kawowe i obiadową
KWOTA INWESTYCJI:
  • 1190 PLN
REZERWACJA
BIORĘ UDZIAŁ W SZKOLENIU

Przeczytaj referencje

Zobacz film z recenzjami Kursantów:

  • Dorota Stankowska
  • Przemysław Stankowski
  • Hanna Sobota
  • Bartosz Cerkaski
Cofnij

DOSKONAŁA REJESTRACJA STOMATOLOGICZNA

SYSTEM 3 KROKÓW

Wzorcowe modele postępowania, które pozwolą Tobie w przewidywalny sposób wdrożyć Doskonałą Obsługę Pacjenta, dzięki czemu będziesz maksymalnie kompetentna i profesjonalna w swojej pracy.