Zadzwoń: +48 22 230 26 50

BEZPŁATNA KONSULTACJA

   Zadzwoń: +48 22 230 26 50

SZKOLENIE STACJONARNE

Doskonała rejestracja
stomatologiczna cz. I

Ten kurs znakomicie systematyzuje standardy prowadzenia rozmów telefonicznych, aby pacjent umówił się i przyszedł na wizytę.
Buduje wiedzę z zakresu fundamentów profesjonalnej komunikacji i obsługi pacjenta w rejestracji i poczekalni.

Praktyczna forma pozwala uczestniczkom na trening konkretnych umiejętności, niezbędnych do oferowania Doskonałej Obsługi Pacjenta
przez personel rejestracji. 
Duża ilość ćwiczeń praktycznych realnie buduje kompetencje personelu rejestracji, a przekazane po kursie materiały
wdrożeniowe oraz scenariusze rozmów telefonicznych to doskonałe narzędzia do codziennej pracy.

Będziesz potrafił(-a) idealnie przeprowadzić rozmowę telefoniczną z pacjentem pierwszorazowym – wybadać potrzeby i skutecznie zaprezentować ofertę praktyki.

Nauczysz się optymalnie zarejestrować pacjenta – pomóc przy wypełnieniu ankiety, zaprezentować wszystkie udogodnienia i zadbać o miłą atmosferę
w poczekalni.

Nauczysz się rozwiązywać trudne sytuacje z pacjentami w oparciu o model ich przezwyciężania – ponieważ nie ma trudnych pacjentów, są tylko trudne sytuacje.

Nauczysz się rozpoznawać 4 dominujące typy osobowości, a dzięki temu profesjonalnie budować autorytet i relacje z pacjentami.

Dowiesz się jak w przypadku spóźnień zastosować w praktyce System Skutecznego Przepraszania.

Będziesz potrafil(-a) empatycznie obsłużyć „pacjenta bólowego” – skutecznie przeprowadzić wywiad oraz zaproponować adekwatny termin.

Zobacz videorelacje z poprzednich edycji szkolenia

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/YQuDSHfxg1g" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

"Fantastyczne spotkanie o doskonałej rejestracji pacjenta. Intensywne i konkretne, pełne śmiechu, świetnych wniosków i rad. Po tym szybkim, 1-dniowym kursie jestem pełna dobrych emocji, gotowości do super pracy, bo pracuję w najlepszej klinice o najwyższych standardach, ha! Brawo Michał Katarzyński"

"Nasza rejestratorka uczestniczyła w kursie - efekt rewelacyjny! Pacjenci zaopiekowani, a ja spokojna, nie ma nic cenniejszego.
Polecam z czystym sumieniem
"

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/JHEcYbPuz68" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

POZNAJ METODOLOGIĘ NAUCZANIA

Jak szkolimy?

Prezentacja programu na flipchartach.

Sprawdzone w praktyce standardy

Możliwość zadawania pytań

Ćwiczenia indywidualne i zespołowe.

Praktyczne narzędzia komunikacyjne. 

Bezpłatne testy osobowości 

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla każdej rejestratorki stomatologicznej 
Niezależnie od doświadczenia, która chce zwiększyć swoją efektywność zrozumiałej komunikacji oraz otrzymać najlepsze na rynku wzorce postępowania z pacjentem stomatologicznym

To szkolenie Ci nie pomoże, jeżeli:

  • nie masz czasu na wdrażanie nowej wiedzy,
  • nie zależy Ci na nabyciu umiejętności ułatwiających zachęcenie pacjenta do zapisania się na wizytę,
  • nie chcesz rozwijać kompetencji komunikacyjnych,
  • nie jesteś zainteresowana rozwojem osobistym i podniesieniem
    standardów obsługi pacjentów.

Poznaj opinie

jakości naszych kursów najlepiej świadczą liczne referencje od absolwentów naszych szkoleń, dlatego zapraszamy do ich lektury.

Dominika Furyk

Właścicielka Fisjo-Med


"Fantastyczne spotkanie o doskonałej rejestracji pacjenta. Intensywne i konkretne, pełne śmiechu, świetnych wniosków i rad. Po tym szybkim, 1-dniowym kursie jestem pełna dobrych emocji, gotowości do super pracy, bo pracuję w najlepszej klinice o najwyższych standardach, ha! Brawo Michał Katarzyński"

Edyta Bernatek

Lekarz stomatolog, właścicielka kliniki dentystycznej


"
Nasza rejestratorka uczestniczyła w kursie - efekt rewelacyjny. Pacjenci zaopiekowani, a ja spokojna, nie ma nic cenniejszego. Polecam z czystym sumieniem.

Byłam na kursie i Michała z zarządzania praktyką. Kurs świetnie przygotowany"

POZNAJ PROGRAM SZKOLENIA

Plan szkolenia

Jak zaspokoić 7 podstawowych potrzeb pacjenta

  • omówienie piramidy potrzeb w oparciu o typy osobowości

4 typy osobowości

  • wypełnienie testu
  • omówienie typów osobowości lekarzy i pacjentów

System 5 kroków Doskonałej Obsługi Pacjenta

  • dzielenie się doświadczeniem przez uczestników - ćwiczenie zespołowe
  • szczegółowe omówienie systemu

Ćwiczenia praktyczne

  • przywitanie pacjenta - model M.A.S.T.E.R i system skutecznego przepraszania
  • 7 zasad omawiania ankiety i wywiadu medycznego
  • 4-stopniowy model omawiania planu wizyty
  • przygotowanie pacjenta do wizyty - 8 elementów ‘Bussiness Class’ Asysty
  • standard optymalnego badania
  • omawianie problemu pacjenta i motywowanie do leczenia - model 3xP
  • przedstawienie planu leczenia - model S.K.O.K - trampolina do zwiększenia akceptacji planów leczenia
  • pożegnanie pacjenta - M.A.S.T.E.R finalnego wrażenia

Trójkąt budowy autorytetu przez lekarza

  • co buduje autorytet - ćwiczenie zespołowe
  • omówienie wszystkich elementów budujących zaufanie pacjenta

Radzenie sobie w trudnych sytuacjach z pacjentem

  • omówienie modelu skoncentrowanego na rozwiązaniach

80% sukcesu szkolenia to wdrożenie wiedzy,
dlatego ten kurs ma narzędzia wdrożeniowe.

MATERIAŁY I NARZĘDZIA

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma:

QUIZ WIEDZY

PROFIL OSOBOWOŚCI

ROZPISANE STANDARDY

ZALECENIA WDROŻENIOWE

WZÓR ANKIETY PACJENTA PIERWSZORAZOWEGO

FORMULARZ WSTĘPNEGO PLANU LECZENIA

DOSKONAŁA REJESTRACJA STOMATOLOGICZNA

System 3 kroków

Dlaczego pacjenci po rozmowie nie kontaktują się ponownie z kliniką??

Poznaj wzorcowe modele postępowania, które pozwolą Tobie w przewidywalny sposób wdrożyć Doskonałą Obsługę Pacjenta, dzięki czemu będziesz maksymalnie kompetentna i profesjonalna
w swojej pracy.

prowadzącym

Przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.

Jest dyplomowanym trenerem, coachem i wykładowcą Doskonałej Obsługi Pacjenta, Akademii Digital Smile Design oraz Akademii Dawsona Polska.


Od 16 lat zawodowo jest związany z psychologią komunikacji, sprzedaży oraz profesjonalnego zarządzania.

Przez 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła ilość leczonych pacjentów, realizując średnio 4 tys wizyt miesięcznie.

Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, dzięki czemu mogą lepiej pomagać swoim pacjentom. Nie jest lekarzem stomatologiem, jednocześnie ma doktorat z rezultatów.

Sprawdź na LinkedIn i Facebooku:

ZAMIEŃ PYTANIE W ODPOWIEDŹ

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Czy to szkolenie jest dla mnie jeśi nie mam zespołu specjalistów i duzejc kliniki?

Tak. Treści są tak przygotowane, aby były użyteczne w obu przypadkach. Naszym zdaniem w małych firmach wiedza tego typu jest nawet bardziej istotna, bo właśnie profesjonalizm w sprzedaży może pomóc wyprzedzić większe firmy.

W jakich godzinach odbywa się szkolenie?

Szkolenie odbędzie się od godziny 8 do godziny 16. Będzie zawierało 4 moduły po 2 godziny oraz 15 minut przerwy w każdym z nich. Jest szansa granicząca z pewnością, że zostaniemy live dużo dłużej niż do 16, tak aby odpowiedzieć na pytania uczestników. Szkolenie odbędzie się 14 grudnia 2021 roku.

Na jakiej platformie odbedzie się szkolenie?

Szkolenie odbędzie się na zoom. Z naszego doświadczenia daje najlepszą jakość połączenia i brak problemów z płynnością.

W jaki sposób otrzymam materiały?

Materiały są najważniejsze – to właśnie je będziemy omawiać w trakcie szkolenia. Dostaniesz je mailem na dzień przed rozpoczęciem.

Co jeżeli nie dam rady się pojawić?

Nie przejmuj się, szkolenie będzie nagrywane, tak aby każdy mógł do niego wrócić w dowolnym momencie w przyszłości. Zatem jeżeli nie będziesz mógł się pojawić, całą wiedzę nadrobisz z nagrania, a ewentualnie pytania będziesz mógł nam przesłać mailem.

Skąd mam wiedzieć, że to szkolenie jest wartościowe?

Szkolenie jest poprzedzone serią odcinków na kanale Przygody Przedsiębiorców i właśnie dla tej serii zostało stworzone. Gdyby sam kanał nie był wystarczający, warto nas sprawdzić w Podcaście Nowoczesna Sprzedaż i Marketing.

Czy treści na szkoleniu powielają się z podcastem?

Niektóre momenty mogą być powiązane, jednak wszystkie najważniejsze treści nigdy dotąd nie pojawiały się w Podcaście.

Czy wystawiacie fakturę VAT?

Oczywiście, przy zakupie biletu wystarczy wybrać odpowiednią opcję.

Czy będę musiał widoczny w kamerze?

Nie, do zadawania pytań zostanie udostępniony Chat. W wyjątkowych przypadkach możemy włączyć kamerę konkretnej osoby, ale tylko jeżeli sama wyrazi taką chęć.

Cena jest brutto czy netto?

Brutto🙂 Cena, którą widać na Landing Page, to wszystkie koszty szkolenia.

Dominika Furyk

Właścicielka Fisjo-Med

"Fantastyczne spotkanie o doskonałej rejestracji pacjenta. Intensywne i konkretne, pełne śmiechu, świetnych wniosków i rad. Po tym szybkim, 1-dniowym kursie jestem pełna dobrych emocji, gotowości do super pracy, bo pracuję w najlepszej klinice o najwyższych standardach, ha! Brawo Michał Katarzyński"

Edyta Bernatek

Lekarz stomatolog, właścicielka kliniki dentystycznej

"Nasza rejestratorka uczestniczyła w kursie - efekt rewelacyjny. Pacjenci zaopiekowani, a ja spokojna, nie ma nic cenniejszego. Polecam z czystym sumieniem.
Byłam na kursie i Michała z zarządzania praktyką. Kurs świetnie przygotowany"

10+

lat praktycznego doświadczenia i prowadzenia kursów w branży stomatologicznej

100+

indywidualnych audytów doradczych, analiz finansowych oraz kalkulacji cenników

130+

szkoleń zamkniętych 

zespołów rejestracji i całych

praktyk stomatologicznych

4000+

przeszkolonych właścicieli klinik, lekarzy, personelu rejestracji, asystentek i higienistek

Zobacz videorelacje z poprzednich szkoleń dla personelu rejestracji

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/YQuDSHfxg1g" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Arek Buziewicz

"Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłem w życiu. Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka. Kompetentny trener i konkretne przykłady. Z doświadczenia wiem, że to najlepsza oferta na polskim rynku. Z chęcią pojadę

na kolejne wydarzenia."

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/JHEcYbPuz68" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Michał  Nycz

"Bardzo polecam , każdy jeden kurs przeprowadzony profesjonalnie , przemyślanie, ogrom doświadczenia nie da się ukryć Michał lubi to co robi widać w tym pasje , zaangażowanie i chęć przekazania jak najwięcej w jak najkrótszym czasie. Żadna minuta nie była zmarnowana, adrenalina trzyma do samego końca.🙂"

Galeria

POBIERZ BEZPŁATNY E-BOOK

Wyrażam zgodę na wykorzystanie adresu email i otrzymywanie informacji środkami komunikacji elektronicznej w celu obsługi niniejszego zgłoszenia.

NAWIGACJA


Home

O nas
Kalendarz szkoleń
Referencje
Rada programowa
Wiedza
Kontakt


POBIERZ BEZPŁATNY

Excellent Patient Service sp. z o.o

Lubomirskiego 39 E

36-040, Boguchwała

Poland (PL)

NIP: 5170359961

POBIERZ E-BOOK

Pobierz bezpłatny e-book
"5 sposobów zwiększania rentowności praktyki".

Email* Pole wymagane!

GALERIA

©Michał Katarzyński. All Right Reserved 2023

Twój koszyk jest pusty Kontynuuj
Koszyk
Suma częściowa:
Zniżka 
Zniżka 
Pokaż szczegóły
- +
Wyprzedane