Referencje

Przeczytaj opinie naszych Kursantów

O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?
O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich lektury.

DR MAGDALENA PAWELCZYK-MADALIŃSKA

Lekarz stomatolog, Specjalista periodontolog, Właściciel Fandent w Gdańsku

Uczestniczyłam w szkoleniu menadżerskim, które przerosło moje oczekiwania. Przekazano nam olbrzymią wiedzę merytoryczną w bardzo profesjonalny i ciekawy sposób. Cieszę się, że w listopadzie odbędą się szkolenia mojego personelu z Doskonałej obsługi Pacjenta. Z ogromną przyjemnością mogę polecić to szkolenie wszystkim lekarzom prowadzącym własną działalność, nie wątpię, że będzie w pełni satysfakcjonujące.

DR TOMASZ ROZWADOWSKI

Dziękuję za wspaniałe, niezwykle motywujące i inspirujące szkolenie.

Prowadzone dla naszego Zespołu z niesamowitą energią, entuzjazmem i wspaniałym wyczuciem rynku i potrzeb zarówno stomatologów, asystentek, jak i przede wszystkim Pacjenta. I za wspaniałe prowadzenie szkolenia. Wchodzimy do pracy w naszej klinice w sposób dużo bardziej świadomy, widząc każde zdarzenie z wielu perspektyw, Wchodzimy z większym entuzjazmem i radością z tego, co razem robimy, Wchodzimy z docenieniem tego, co robimy dobrze i szukając tego, co możemy robić lepiej, Wchodzimy wiedząc krok po kroku co powinniśmy robić, Aby cały Zespół i przede wszystkim Nasi Pacjenci byli maksymalnie zadowoleni zarówno z kontaktu z nami, z jakości leczenie, jak i z obsługi. Polecam zaznaczając, że jest to najbardziej kompletne i pełne szkolenie, w jakim brałem udział. A brałem udział już w bardzo wielu.

Bardzo dobrze zaprojektowane, dające maksimum wiedzy i umiejętności, które są potrzebne dla dobrej obsługi Pacjenta a równocześnie odpowiednią dawkę entuzjazmu i motywacji, aby tę wiedzę i umiejętności wcielać w życie, co jak wiemy jest często najtrudniejszym „etapem” szkolenia.

DR DOROTA STANKOWSKA

Lekarz stomatolog, Wykładowca Akademia Dawsona Polska

Doskonała Obsługa Pacjenta, to unikalne i profesjonalne szkolenia, które sprawią, że przekazana tam pasja eksploduje Twój stomatologiczny biznes! Polecam się uczyć tylko od tych, którzy wyznaczają standardy!

DR PRZEMYSŁAW STANKOWSKI

Lekarz stomatolog, Wykładowca Akademia Dawsona Polska

Doskonała Obsługa Pacjenta to recepta na sukces Twojego gabinetu. Te szkolenia krok po kroku wprowadzą Cię w przewidywalne i skuteczne relacje z Twoimi Pacjentami. Stwórz najlepszy zespół dla Twoich pacjentów!

M.SC. TOMASZ CEGIELSKI

Lekarz stomatolog, Prezes Implant Masters Poland

Uważam, że szkolenie DOP jest niezbędne jeśli chcesz ŚWIADOMIE kierować rozmową z pacjentem. Jeśli zdasz się na intuicję możesz ponieść porażkę. O wiele lepiej jest wiedzieć czego dany pacjent oczekuje i umieć mu to zaoferować. Pacjent rozumie i czuje się rozumiany ! Wiemy wszyscy, jak często właśnie tego elementu brakuje!

DR DOROTA CHOJNACKA

Lekarz stomatolog, Właściciel Centrum Stomatologi Estetycznej w Otrębusach

Gorąco polecam szkolenia Doskonałej Obsługi Pacjenta. To najlepsze szkolenia dotyczące postępowania z pacjentem w praktyce. Dają gotowe narzędzia i przepisy, aby współpraca całego personelu gabinetu była jak najbardziej przyjemna i owocna dla zadowolonych pacjentów.

DR IWONA ŻUŁAWIŃSKA

Lekarz stomatolog, Właścicielka Dentaria Częstochowa

Dwa lata temu dla zespołu pracowników Przychodni Stomatologicznej Dentaria z Częstochowy odbyło się szkolenie Doskonała Obsługa Pacjenta, od tamtej pory wiedza nabyta podczas kursu cały czas procentuje. Na co dzień stosujemy standardy stworzone podczas szkolenia i wyraźnie widzimy, że d z i a ł a j ą.

Zarówno temat, jak i sposób prowadzenia były super. Trener doskonale potrafił zaangażować cały zespół w tworzenie standardów, dzięki czemu nie mieliśmy żadnych problemów w ich wprowadzaniu. Ćwiczenia praktyczne pokazały nam jak czuje się pacjent i czego oczekuje. Dzięki trenerowi poczuliśmy to na własnej skórze.

Stosujemy standardy, bardzo pomagają nam w codziennej pracy, widzimy jak pozytywnie działają na pacjentów i nie możemy się doczekać następnego szkolenia w grudniu 2014 r. Z pełną odpowiedzialnością możemy te szkolenia polecić, jako dokładnie trafiające w potrzeby Zespołu przychodni.

DR MONIKA GAJEWSKA

Lekarz stomatolog

Michał wprawił mnie w zdumienie tym, że można w taki prosty, a jednocześnie szczegółowy sposób przedstawić program Doskonałej Obsługi
Pacjenta. Prosty bo przejrzysty i każdy może się tego nauczyć, szczegółowy bo określony w każdym detalu i nie pozostawiający miejsca na znaki zapytania. Forma przekazu mocno energetyczna, wielokanałowa: werbalna, wizualna, motoryczna.

Podobnie jest z kolejnym szkoleniem – Rozwój kompetencji menedżerskich- choć treść trudniejsza, ale Michał nawet trudne tematy przekazuje w tak samo lekki i bardzo profesjonalny sposób. Zebrana przez Michała wiedza i sposób jej przekazania dały mi narzędzia i przygotowanie do ich użycia już następnego dnia po szkoleniu, ja polubiłam zarządzanie zespołem i gabinetem, a mój zespół z uśmiechem stosuje DOP.

DR HANNA OSUCH

Lekarz stomatolog, Właściciel Artdent Kraków

W 2015 r. brałam udział w cyklu szkoleń „Doskonała Obsługa Pacjenta” prowadzonych przez Pana Michała Katarzyńskiego. W trakcie szkoleń i warsztatów przekazał nam wiedzę, a także mechanizmy działania, dzięki którym znacznie poprawiliśmy jakość obsługi pacjenta, a także zarządzania w firmie. Pana Michała cechuje życzliwość, cierpliwość, umiejętność słuchania, a co najważniejsze potrafi w jasny i treściwy sposób przekazać swoje doświadczenie i wiedzę. Warsztaty były ciekawe, dynamiczne i niezmiernie angażujące, co w bezpośredni sposób przełożyło się na wzrost umiejętności pracy z pacjentem. Z przyjemnością mogę polecić.

DR BARTŁOMIEJ KARAŚ

Lekarz stomatolog, wykładowca i pasjonat nowoczesnej endodoncji

Michał jest fantastycznym człowiekiem, jednym z najlepszych prowadzących, u jakich się szkoliłem. Spotkanie z nim na DOP było jednym z milowych kroków w moim rozwoju stomatologicznym. Przedstawienie dla mnie tak trudnego zagadnienia, jakim jest komunikacja, w tak przystępny i kreatywny sposób, to coś fantastycznego.

ARKADIUSZ BUZIEWICZ

Właściciel Dentim Clinic w Katowicach

Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłem w życiu. Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka. Kompetentny trener i konkretne przykłady z perfekcyjnie funkcjonującego gabinetu. Z doświadczenia wiem, że to najlepsza oferta na polskim rynku. Z chęcią pojadę na kolejne wydarzenia.

dr EWA DURAJ

Lekarz stomatolog, właściciel gabinetu Stomatologicznego w Białymstoku

Szkolenie bardzo profesjonalne, a przy tym przykłady prosto z naszych praktyk. Doskonała Obsługa Pacjenta to gotowe rozwiązania, tylko wprowadzać do życia. Polecam wszystkim bardzo gorąco. Sama jadę na następny etap kursu i nie mogę się doczekać.

dr n. med. MONIKA DZIECIĄTKOWSKA

Lekarz stomatolog, wykładowca

Doskonała Obsługa Pacjenta to wyjątkowy kurs, który uzupełnił moją dotychczasową pracę w gabinecie: do najwyższej jakości obsługi medycznej dołączył najwyższy poziom obsługi ludzkiej. Ten kurs zwrócił moją uwagę na bardzo ważny aspekt naszej codziennej pracy, w której skupiając się na najwyższych standardach fachowej obsługi medycznej, zapominamy o tym, że na fotelu stomatologicznym siada człowiek. Człowiek, a nie jego zęby. Człowiek, a wraz z nim jego ludzkie lęki, niepokoje, niepewność, brak poczucia bezpieczeństwa i komfortu. DOP zwraca na to wszystko uwagę i pokazuje, jak zadbać o pacjenta i jego wszystkie potrzeby, nie tylko stomatologiczne. DOP pokazuje najwyższe standardy w osiąganiu maksymalnej satysfakcji naszych pacjentów. Pokazuje, ale nie tylko. To praktyczne, interaktywne szkolenie, prowadzone w małej grupie, gdzie wszystkie zagadnienia są wielokrotnie ćwiczone. Duża dawka potrzebnej wiedzy, dająca każdej praktyce stomatologicznej wyjątkowy napęd.

MACIEJ DROSD

Lekarz stomatolog, właściciel sieci klinik stomatologicznych KSE i Drosd Clinic

Szkolenie zamknięte dla mojego zespołu to zastrzyk ogromnej ilości energii. Przedstawienie planu leczenia nigdy(!) nie było tak czytelne dla pacjenta, a zarazem tak efektywne. Moim zdaniem to najlepsza metoda zadbania o zdrowie naszych pacjentów.
Poza wiedzą zawodową, bez której okazuje się w zasadzie nie można funkcjonować, największym skarbem szkolenia jest integracja.
Dzięki atmosferze szkolenia i otwartości trenera wszyscy członkowie mojego zespołu zrozumieli swoje miejsca w szeregu, a poziom porozumienia i team spirit wszedł na niespotykany wcześniej poziom.
Jestem zachwycony!

ALEKSANDER ORZEŁOWSKI

właściciel Hollywood Smile & Almadent Pabianice

Szkolenie spełniło oczekiwania wszystkich lekarzy stomatologów, asystentek i personelu recepcji zatrudnionych w Klinice Stomatologicznej – Hollywood Smile. Zajęcia zostały przeprowadzone w sposób profesjonalny wskazujący na duże kompetencje i rozległą wiedzę prowadzącego. Z pełnym przekonaniem pragnę zarekomendować wszystkim tym, którzy chcą zainwestować w rozwój swoich pracowników.