Zadzwoń: +48 22 230 26 50

BEZPŁATNA KONSULTACJA

   Zadzwoń: +48 22 230 26 50

Doskonała Obsługa Pacjenta? To profesjonalna i zrozumiała komunikacja.

Doskonała Obsługa Pacjenta? To profesjonalna i zrozumiała komunikacja.


Doskonała Obsługa Pacjenta to również profesjonalna i jednocześnie zrozumiała komunikacja z Pacjentami.

Przeczytaj poniższy artykuł i zapamiętaj 4 ważne kroki skutecznej komunikacji:

  • Pokaż
  • Powiedz
  • Zapisz
  • Daj

Zdecydowana większość Pacjentów jest laikami, którzy potrzebują bardzo czytelnych komunikatów, a lekarze są specjalistami, którzy patrzą na te same procedury z zupełnie innej perspektywy.


Przypomnij sobie sytuację, w której Ty byłeś laikiem, a ktoś usilnie próbował wytłumaczyć Tobie coś, czego nie rozumiałeś? Jak się wtedy czułeś? Co myślałeś?


Dlatego warto, aby lekarz lub higienistka, przy omawianiu problemu i proponowaniu rozwiązań leczenia, profilaktyki lub diagnostyki, wspierali się profesjonalnymi zdjęciami, animacjami lub rysunkami.


Pamiętaj, że za odbiór komunikatu odpowiedzialny jest nadawca, dlatego w komunikacji z Pacjentami stosuj bardzo skuteczną metodę 4 kroków:

ZADBAJ O MULTIMEDIA

POKAŻ

Wyświetl zdjęcia przypadków, problemu – przed i po, zdjęcie pantomograficzne, punktowe lub TK.

Korzystanie z kamery wewnątrzustnej, aparatu fotograficznego oraz posiadanie folderów ze zdjęciami to w wielu gabinetach obowiązkowy standard. Wizualizacja to klucz do sukcesu.


WYTŁUMACZ TO CO WIDZISZ

POWIEDZ

To odpowiedni moment, aby wytłumaczyć Pacjentowi co widzisz na zdjęciu. Ważne, aby zdania były budowane techniką 'chili':-) To jest zdjęcie pantomograficzne ‘chili’ taki rentgen wszystkich zębów. Na takim zdjęciu widoczne jest zapalenie okołowierzchołkowe ‘chili’ stan zapalny korzenia zęba.

Proponując rozwiązania leczenia stosuj zrozumiały język korzyści np. dzięki takiej formie diagnostyki sprawdzę czy dotychczasowe wypełnienia są szczelne.


ZADBAJ O PRZEJRZYSTOŚĆ PROCESU LECZENIA - HARMONOGRAM

ZAPISZ

Warto dodatkowo zapisać /na specjalnie do tego przygotowanym wzorze planu leczenia/ wszystkie proponowane rozwiązania, wizyty, ich czas oraz koszt.


OBDARUJ PACJENTA

DAJ

‘chili’:-) przekaż Pacjentowi w formie pisemnej zaproponowane rozwiązania/plan leczenia oraz ulotki Twojego gabinetu.


Oczywiście najlepszym miejscem do takiej komunikacji jest biurko wyposażone w komputer i monitor. W obecnych czasach to tak samo ważne wyposażenie gabinetu jak unit i autoklaw:-)Jak powiedział Benjamin Franklin:

Nic nie powstrzyma człowieka przed osiągnięciem celu, jeśli dysponuje odpowiednim nastawieniem umysłowym. Ale jeśli człowiek ma złe nastawienie – nic nie jest w stanie mu pomóc.


Dlatego tak ważna jest zrozumiała komunikacja, ponieważ 
ZA NASTAWIENIE PACJENTA DO LECZENIA WSPÓŁODPOWIEDZIALNY JEST LEKARZ!

Podczas kursu DOSKONAŁA KONSULTACJA I WIZYTA STOMATOLOGICZNA , uczestnicy ćwiczą te bardzo ważne kompetencje w formie warsztatowej, aby jeszcze lepiej pomagać swoim Pacjentom.


0 Komentarze
Dodaj komentarz

Dominika Furyk

Właścicielka Fisjo-Med

"Fantastyczne spotkanie o doskonałej rejestracji pacjenta. Intensywne i konkretne, pełne śmiechu, świetnych wniosków i rad. Po tym szybkim, 1-dniowym kursie jestem pełna dobrych emocji, gotowości do super pracy, bo pracuję w najlepszej klinice o najwyższych standardach, ha! Brawo Michał Katarzyński"

Edyta Bernatek

Lekarz stomatolog, właścicielka kliniki dentystycznej

"Nasza rejestratorka uczestniczyła w kursie - efekt rewelacyjny. Pacjenci zaopiekowani, a ja spokojna, nie ma nic cenniejszego. Polecam z czystym sumieniem.
Byłam na kursie i Michała z zarządzania praktyką. Kurs świetnie przygotowany"

10+

lat praktycznego doświadczenia i prowadzenia kursów w branży stomatologicznej

100+

indywidualnych audytów doradczych, analiz finansowych oraz kalkulacji cenników

130+

szkoleń zamkniętych 

zespołów rejestracji i całych

praktyk stomatologicznych

4000+

przeszkolonych właścicieli klinik, lekarzy, personelu rejestracji, asystentek i higienistek

Zobacz videorelacje z poprzednich szkoleń dla personelu rejestracji

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/YQuDSHfxg1g" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Arek Buziewicz

"Jedno z najlepszych szkoleń na jakich byłem w życiu. Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka. Kompetentny trener i konkretne przykłady. Z doświadczenia wiem, że to najlepsza oferta na polskim rynku. Z chęcią pojadę

na kolejne wydarzenia."

<iframe class="full-size-abs" src="https://www.youtube.com/embed/JHEcYbPuz68" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Michał  Nycz

"Bardzo polecam , każdy jeden kurs przeprowadzony profesjonalnie , przemyślanie, ogrom doświadczenia nie da się ukryć Michał lubi to co robi widać w tym pasje , zaangażowanie i chęć przekazania jak najwięcej w jak najkrótszym czasie. Żadna minuta nie była zmarnowana, adrenalina trzyma do samego końca.🙂"

Galeria

POBIERZ BEZPŁATNY E-BOOK

Wyrażam zgodę na wykorzystanie adresu email i otrzymywanie informacji środkami komunikacji elektronicznej w celu obsługi niniejszego zgłoszenia.

NAWIGACJA


Home

O nas
Kalendarz szkoleń
Referencje
Rada programowa
Wiedza
Kontakt


POBIERZ BEZPŁATNY

Excellent Patient Service sp. z o.o

Lubomirskiego 39 E

36-040, Boguchwała

Poland (PL)

NIP: 5170359961

POBIERZ E-BOOK

Pobierz bezpłatny e-book
"5 sposobów zwiększania rentowności praktyki".

Email* Pole wymagane!

GALERIA

©Michał Katarzyński. All Right Reserved 2023

Twój koszyk jest pusty Kontynuuj
Koszyk
Suma częściowa:
Zniżka 
Zniżka 
Pokaż szczegóły
- +
Wyprzedane